Gå til innhold

Kaster dere opp? (må bare spørre)


snart mor til 3

Anbefalte innlegg

lurer på hvordan formen deres er jenter...er dete kvalme og kaster opp?evt hvor mange uker var dere på vei når dette startet???

Var så veldig dårlig sist gang,og til nå har jeg bare vært litt småkvalm...er ellers i fin form.. er 6+6 jeg nå...sitter nesten med forhåpninger om at jeg kastet nok opp i siste graviditeten til begge gangene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært kvalm siden uke 5, hele dagen, og mye, men kaster ikke opp. Er veldig redd for å kaste opp, får panikk av å tenke på det, menpå en måte hadde det kanskje vært lurt... såhadde det kanskje gått over en liten stund. Er 8 uker nå,så det skal vel vare en stund til:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det på samme måte som deg....skikkelig dårlig med förstemann. Trodde i uke 7 nå med nr 2 at jeg ikke skulle bli kvalm, men dengang ei. Er nå 9+5 og föles som det bare blir värre......kaster opp, er kjempesulten og kvalm om hverandre. Bor Sverige nå og her har jeg fått mye bedre hjelp enn i norge. Har fått tabletter på resept: lergigan komp. Virker som de tar bort det verste for jeg er tross alt bedre enn med forrige!

lykke til, håper for din skyld at du slipper unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 8. Er overhode ikke kvalm, men bagynte å kaste opp i går. I dag har jeg klar å holde meg. Har brekt meg mye men ingen ting kom ut heldigvis (var på vei til jobb og jeg går forbi skole og småtraffikert vei :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...