Gå til innhold

fuglebæsj på soverommet??

Anbefalte innlegg

jeg har registrert de siste kveldene når mine sønn legger seg at der er fuglebæsj inne på rommet hans. På gulvet, i og på senga, på pulten etc. Vi har en gløtt på vinduet hele dagen, men at det kommer inn fugler for å bæsje er litt utrolig.

I kveld så jeg at det har vært fugl inne på vårt soverom også. De bæsjer jo overalt! Det er en smule tungvindt å måtte skifte på senga hver kveld da!

Hva skjer??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10738796-fugleb%C3%A6sj-p%C3%A5-soverommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er da stor forskjell på fuglebæsj og muselort! Det er sånn flytende hvit med svart i.

Jeg syns også det er veldig rart med fugl som flyr ut og inn. De gangene jeg har opplevd fugl inne så har den forvilla seg inn og kommer ikke ut igjen. Der er ikke fjær noen plass, og jeg finner heller ikke noe fuglelik...

Kanskje jeg kan leie en torpedo av deg for å skremme den/de?

Annonse

hehe, ja skal høre med sønnen min - er han og kameraten som driver med torpedoutleie skjønner du :P (langt mer uskyldig enn det høres ut som).

og du har helt rett i at muselort er helt forskjellig fra fuglebæsj. eneste jeg kan trøste deg med er at det er værre å ha mus i hus... synes jeg da :s

kanskje du kan feste på ett pollen nett fremfor vinduet eller noe?? jeg hadde blitt sprø av all den vaskingen. er helt avhennig av å ha vinduet åpent på soverommet, så misunner deg ikke!

ja, vi har mus også, men ikke på soverommet (på loftet) heldigvis. De holder seg stort sett i kjelleren, og kikker opp og går i fella i kjøkkenbenken innimellom:-)

Tenkte i første omgang å lufte med persienna foran, de dytter da ikke bort den? Da kommer de ikke ut ihvertfall:-)

Nå når det er så kaldt så pleier vi å lukke vinduet. Men det er ikke akkurat luftett fordi om da:-/

inne hos sønnen vår er det en glipe på mellom fem og ti cm, hos oss nærmere 20. Så det er ikke store hullet.

Men når du først nevner reir så kom jeg på at vi har endel reir inn under taket liksom. Og det er jo ikke stort hull. Ikke i fuglekasser heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...