Gå til innhold

når fant dere ut at dere var gravide!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så mange som finner det ut i ca 4 uke her inne... Jeg tok blodprøve hos legen når jeg var 4 uker, og fikk neg. fant ikke ut at jeg var gravid før 8'nde uke..

Skriv ned når dere fant det ut her da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var midt i uke 5 da jeg fant det ut. Men det var mest takket være Babycompen jeg brukte som starta med blinking ganske så bestemt.. Ellers hadde jeg bare venta på mens som vanlig. Kjente ingen uvanlige symptomer så var helt sikker på at tanta var på vei..

Kan si at det ble litt av en overraskelse :D

Skrevet

Jeg fant det ut i uke 6. Tok to graviditetstester som begge viste TO tydelige streker...=)

Skrevet

Jeg fant det ut dagen før IKM, alstå 3 uker og fem dager på vei...

Hadde ingen tydeligie symptomer, men jeg bare visste at nå var jeg gravid... Rart i grunn....

Skrevet

jeg "fant det ut" tre dager før IKM. Var inne her første gang på tre år da... Vet ikke hvordan,men bare visste at denne gangen gikk det faktisk...fra til dagen for IKM gikk jeg i min egen lille boble og smilte rart og var i et merkelig humør... dagen derpå klarte jeg ikke vente lenger og dro til apoteket for å kjøpe graviditetstest det øyeblikket det åpnet..hehe..var litt morsomt..vi var tre jenter som stod på utsiden når de åpnet..vi skulle alle tre ha graviditetstest...hehe..klokken var da ni...halv ti hadde jeg klart å kommet meg hjem å sett den positive testen. kvart på ti var jeg utenfor universitetet for å fortelle mannen min det..og halv elve var jeg på jobbintervju og fikk meg jobb.. :) hehe..var en herlig dag kan man si... :-D

Skrevet

Med nr 1: uke 5 (3 uker etter befruktning). Jeg kjente det på meg, jeg bare visste det! =)

Med nr 2: Uke 14. Gikk på pillen, og hadde ikke fått igjen mensen etter nr 1, så jeg kobla ikke.

Med nr 3: Uke 4 (akkurat 2 uker etter befruktning). Igjen kjente jeg det på kroppen min, var ingen tvil!

=)

Skrevet

Jeg tok positiv test den dagen jeg forventet og få mens... Hadde ingen symptom enda men rart hvordan man bare kjenner på kroppen at nå er det noe på gang :)

Skrevet

Vi fant det ut etter 4 fullgåtte uker. Uteblitt mens og ømme bryster... Kunne det være? Hmm.. Tok en test og der var det et klart og tydelig plusstegn! Måtte ta en til 4 dager etterpå bare for å sjekke.. Men har fremdeles litt vanskelig for å tro at det er noe der, siden jeg nesten ikke har noen symptomer (er 10+2 nå). En bekreftelse hadde vært herlig! :)

Skrevet

Fant det ut for 14 dager siden etter at jeg besvimte 3 ganger på 15 min.

ca. 6-7 uker på vei var jeg.... "tror jeg"

Skrevet

Fire dager før forventet mens, hadde da såpass mye symptomer at kjæresten min i en uke hadde sagt han visste jeg var gravid. Visste det egentlig selv også, og fikk det bekreftet. Brukte CB digital, og den slo ut med en gang. Det er vel som med alt annet, veldig individuelt hvor tidlig hcg-produksjonen startet. :-)

Skrevet

Testa positivt i dag - og er ikke fult 4 uker på vei enda.

Skal på middag hos noen venner og hadde en mistanke, ville bare ta en test sånn i tilfelle - så kunne jeg ta meg et glass vin med god samvittighet.

Det ble gledestårer og tlf ut til mannen i nordsjøen :)

Så nå skal vi ha nr 2 i juli.

Skrevet

Jeg fant det ut 25 dager etter første dag av siste mens. Aner ikke når IKM var for jeg hadde akkurat sluttet på pillen.

Skrevet

Jeg fant ut at jeg var gravid 2 uker etter befruktning, men jeg kunne føle det på kroppen, det samme med nr 1.

Fikk en helt vannvittig matlyst.

Jeg lurer egentlig på hva IKM er?

Noen som kan svare?

Skrevet

Testet meg den dagen jeg skulle få mensen, hadde en sterk følelse av at jeg var gravid, akkuratt som de to andre gangene.. :)

Skrevet

Jeg testet positivt når jeg var 3+5. Det vil si et par dager før forventet mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...