Gå til innhold

fram o tillbaka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej!

Jag har det slitsamt med sømnen till min dotter på ett år. Jag kænner att jag alltid går på helspænn på kvællen efter att jag lagt henne o på natten nær jag ska lægga mig så vet jag att hon kommer att vakna många gånger o det gør att jag alltid kænner mig stressad.

På kvællen nær jag lægger henne så læser jag før henne o sen så lægger jag henne i sængen. Jag måste sitta dær tills hon somnar, kan ta allt fra 3 min till en timme.

Nær hon vaknar på kvællen/natten så måste jag ge henne tytten, ibland tar hon den o somnar om men oftast så ska jag sitta dær igjen tills hon somnar. På natten så ska hon upp i min sæng annars så ær det gråt utan stopp.

Jag har varit så mycket fram o tillbaka med henne att hon nog inte vet sjælv vad som ær riktigt. Faren jobbar i Nordsjøn o ær borta mycket, o det gør att jag aldrig får sova ut. Men jag har prøvt att hon får gråta, ibland tre timmar per natt. Men eftersom hon inte gett med sig så har hon ju fått kommit uppp igjen.

å det ær så slitsamt, det ær som allt rør sig runt hennes sømn. Vad ska jag gøra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...