Fugl Phøniks Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 hei hei. Det kjennes så rart å bare gå her å telle ned dagene til ks 19 nov. Det var helt annerledes sist - da jeg fødte vaginalt. Nå har vi en dato å se frem til/grue seg til.. Ja for jeg klarer ikke bare å glede meg, skjønt jeg skal vel ikke klage . Bare det å vite at det finnes alternativer til vaginal fødsel, når man har opplevd en traumatisk fødsel før er en god tanke.. Hilser varmt til dere der ute - og ønsker dere en fin fin kveld :-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hei vil bare få ønske deg lykketil med ks. Jeg er en av de mange som i kke får igjennom ks på haukeland. Tøff fødsel i 06 da jeg fikk en herlig sønn,men har hatt plager etter at jeg måtte sy mye. fast legen min pluss jordmor mener at ks vil være bedre for meg denne gangen,da faren er stor for at det samme kan hende denne gangen.. men legen på haukeland var ikke villig til å gi meg det..sukk er kjempe redd men føler at jeg ikke kommer noen vei når legen på kk har makten Har termin 29.12 å føler at tiden jobber mot meg... så det er ikke alle som er så heldig å få innvilget alternativet til vaginal fødsel... men masse lykketil til deg fra meg klem
nattensDronning Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 hei "prins06 og keiserinne på vei"! akkurat slik føler jeg også det: tiden går saktefort!! he,he Jeg har ikke KS før 21.des. jeg da, en hel måned etter deg (på SUS, hvor skal du ha KS?) Enig med deg, man klarer ikke helt å glede seg, synes jo det er litt skremmende med KS, drømte om det KS'et i natt og det var et mareritt. Dattera mi på 6 år, hadde også drømt om fødselen i natt, og vi fikk hvis en gutt istedet for jenta som ligger i magen, i hennes drøm. Så jeg håper virkelig at ingen av oss er sanndrømte....he,he.
Fugl Phøniks Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 Hei hei dere to der oppe :-) Først anonym. Det er jo skikkelig urettferdig at du blir behandlet slik. Så lenge det er fare for gjentakelse . bør du da få tilbud om ks. Ikke gi deg og stå på. Evnt bytt sykehus om du kan. Jeg har jo fått ks pga av samme grunn som du kommer med her.. Nattens dronning: Jeg skal ha ks på sykehuset buskerud. Spennende.. sover ikke veldig godt for å si det slik. Kan nok ikke klalle meg nattens dronning, likner nok mer et snikende ullteppe som forsøker å finne sove-roen i sofa, foran pc og i ektesengen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå