Gå til innhold

Oppsøke lege? Normalt eller ikke...?


annhelen

Anbefalte innlegg

Eg testet positivt for en uke siden. Gla og fornøyd, men har ingen symptom på graviditet. Jo...eg løper på toalett om natten og har litt ømme bryster. Ble kvalm rundt denne tiden ved sist graviditet (uke 6). Men her kommer problemet. Eg var ute å lekte med gullgutten vår på tre år. Sparket litt fotball og småløp litt. Men plutselig så kjennes det ut som at eg tisset på meg (eller som at eg hadde mensen). Løp inn på toalett og det kom på en måte masse utflod så trusen ble våt. Det luktet litt og og var gjerne litt lys lys kvitrød farge (uff så detaljert eg er). Står jo at eg kan forvente mye utflod fra uke 6 av. Men SÅ MYE...? Så sitte eg her og vet at helge byr på stress (jobbehelg - sykepleier). Noen som har opplevd dette før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg godt igjen i dette ja! Ikke gøy! Var verst i uke 6 og 7. Bruker derfor truseinnlegg hver dag så trenger jeg ikke være så orolig, men er like spent hver gang jeg går på toalette og håper da at det ikke er en blødning og så langt har det gått fint.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er normalt med andre ord. Puh. Va så mye at eg var helt sikker på at dette var det som kalles SA. Har vært vel aktiv denne uken og, så tenkte at dette var straffen. Uff. Eg vett eg angrer når eg sier dette, men skulle så inderlig hatt litt kvalme denne gangen og. Føler det er godt tegn eg:) Trekker det muligens tilbake hvis den kommer snikende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...