Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed i dag om at jeg skal til ul i uke 18. Synes det er skrekkelig lenge til - er snart i uke 7. Ser det er mange som har vært tidligere. Lurer på om dere har kontaktet jordmor og bedt om å få den tidligere, eller om det er ulik praksis ved sykehusene i landet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei er helt vanlig med UL i uke 18-19. De som får det før får det ofte på grunn av en mistanke, eller et behov for beroligelse. Mitt første svangerskap gikk som "normalt" og da var jeg ikke til UL før uke 19. :) Så man skal egentlig være superglad for at man må vente til da, fordi det som regel betyr at alt har gått fint til da... Og at det er lenge til! Ja det er iallefall sant! Syns hver dag er utrolig lang jeg!! :)

Lykke til

Skrevet

Takk for det. Ble litt usikker på om de var utrolig trege i byen jeg bor i :) Men da er det bare å slappe av og nyte dagene :)

Skrevet

Hvis du synes det blir for lenge å vente til uke 18 kan du bestille UL på et privat legesenter i mellomtiden.

Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

ja du skal bare nyte dagene og se fremover!! Og det å kunne se babyen sin er helt fantasisk!! Når man går til tidlig UL er det ikke så mye baby, mest bevegelse og hjertebank. :)

KOS DEG!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...