Gå til innhold

Penger og spare hvis dere handler i sverige...

Anbefalte innlegg

Vil bare anbefale at kjøpe utstyr i nabolandet vårt =0)

Vi kommer til og spare / "tjene" 2.900 kr på at vi handler seng, bilstol og vogn i sverige.

Trodde ikke den var sååå mye billigere.

Jeg har sjekket Rudos priser her i Norge med Kattis babyshop i Strømstad.

Fortsetter under...

Spørs jo litt hva man vil ha det da.. er ikke alt som er billigere.. stokke ting er likt eller dyrere... og jeg som ville ha Simo som de ikke har i sverige.. jeg sparte mer på å be om et tilbud på alt på samme stedet her.. ikke kjøpe litt her og der liksom... fikk bla to stokkesenger for 10000... de koster jo 6500 for en.... men da hadde vi handlet ganske mye fra før av da...

Det er ikke altid man kan måle hvor mye man kan spare ved å handle i Sverige feks.

Selv hadde vi tenkt å dra til sverige (bor i oslo) og handle inn en del av det vi trengte før fødselen men det gikk ikke.

Jeg er en av de som fikk bekkensløsning med gangvansker og etter en time i bil var jeg ikke i stand til å gå omtrent i 4 dager etterpå. Og da kunne jeg ikke si at det å spre noen få tusenlapper var så fryktelig viktig i forhold til helsa.

desuten det er langt å kjøre hvis du skal reklamere på feks. vogna .

Må bara si at Stokke sengen koster 5878 norske kroner i sverige og her i Norge må du betale 6495 kr for den!!

Det er jo ikke så KJEMPE stor forskjell i prisen, men allikevel!

Det er jo litt rart at en Norsk produsert seng er billigere i Sverige...

Eller hva??

Annonse

det som er ok å huske på når du skal til sverige og handle, er at det er veldig ok kurs omdagen! det går å tjene endel på den! men alt er ikke billigere i sverige, hverken av barneting eller mat. bor i halden sjøl, så handler det meste på svinesund, men ikke alt!

men er at baby-butikken det refereres til i strømstad ligger ved veien inn til sentrum, mellom eurocash og "norske"polet. vil dere ha nærmere forklaring, send meg en pm :)

HUSK PÅ DETTE FOLKENS......................

HANDLER DERE I SVERIGE SÅ HUSK AT DERE MÅ TIL SVERIGE OM DET ER REKLAMASJONER PÅ PRODUKTENE OGSÅ...

HANDLER DERE I NORGE SÅ FÅR DERE HJELP HOS FORHANDLEREN OM DET ER NOE.........

ER LURT Å TENKE PÅ FOR ER IKKE ALTID ENKELT Å REISE TIL SVERIGE FOR ALT...

I forhold til det du skriver om reklamasjoner over her! Vår vogn er handlet i Sverige, og det trenger ikke være så innviklet om det skulle være noe. Vi fikk bedskjed om å ringe og prate med butikksjefen, da ville han utfra problemet enten sende en del , eller eventuelt gi bedskjed om man må ta turen over til sverige! Og ofte er jo ikke akkurat problemet så stort at man må reklamere da,...

Vi kjøpte også vår forrige vogn i Sverige, den holdt til to barn uten at vi trengte å reklamere på noe som helst!

Annonse

Skriver under på denne:-)

Kjøpte føst vogn på barnas hus, en teutonia spirit s3. Kom på ca 7800 kr og selv den tynne madrassen til baggen måtte man kjøpe utenom.

Benyttet meg av 10 dagers bytteretten, fikk pengene tilbake og reiste til Charlottenberg. Der fikk jeg samme vognen, madrass + vognvesken til 5015 kr. Fikk tilbud om å kjøpe den som sto til utstilling og da var satt sammen. Fikk dermed prosenter på den og endte opp med å betale 4380 kr.

Kjempefornøyd jg....og må legge til at servicen der var 1000 ganger bedre enn på barnas hus!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...