Gå til innhold

simo, emmaljunga eller basson

Anbefalte innlegg

hvis nå denne spiren min skulle finne på å være her så må vi ha oss vogn.. Og så lurer jeg på om det er noen der som har erfaringer med disse tre?? Er de jeg lettest får tak i her, men er ikke fremmed for å handle på nett eller kjøre til sverige...

Tenker på ting som å legge den sammen, vendbare håndtak, størrelse bag osv..

Noen erfaringer??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10737747-simo-emmaljunga-eller-basson/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte på basson eller emmaljunga når jeg skulle kjøpe..

Basson er jo veldig rimelig...på babyplaneten.no koster den 4490,-

De har og simo vogn der både kombi og duo til 5000kr.

Det jeg var skeptisk til når det gjaldt basson var at folk har nevnt knirking og rust.

Simo er nok en kjempefin vogn...veldig mange som er fornøyd med den:)

Jeg endte opp med emmaljunga mondial duo combi 2008 modell med classic understell...er SÅ fornøyd:) tihi...

den er jo litt dyrere, men mamma har kjøpt vogna og jeg skulle velge en jeg kom til å bli fornøyd med!!!

Den har en kjemperomslig bagdel, og er stødig og fin!!!

jeg ville enten gått for simo eller emmaljunga.. har hørt mye negativt om bossonvognene.. noen veninner av meg har vært plaget med rust,knirking og deler som knekker på de.. har selv ei simo kombi med vendbart styre.. er så fornøyd med vogna. god og romsli bag,stødig og solid vogn. og simo er den eneste vogna som er vind og vanntett.

jeg har kjøpt emmaljunga city cross.. den er ok pris på, og alle jeg har pratet med som har emmaljunga er veldig fornøyd!! lett,stabil og liten og nett å legge sammen!!!

har kjørt de mye (jobber i barnehage) og falt helt for den!!

en ting jeg overhodet ikke anbefaler er 3 hjulinger!! de er skumle å ha stående når barna sover!! de er utrolig fine å jogge med gå turer men ikke å la barna ligge i uten at du følger med konstant!! det velter og vipper bakover fortere enn du får sagt ostekake!! det er ekkelt altså!

eneste 3 hjulingen jeg vet om som er ok er quinny vognen!! den har en laang ramme og store hjul bak!!

Jeg har Simo, og er knall fornøyd! Skulle jeg valgt ny vogn igjen, så hadde jeg gått for den en gang til!

MEN vil IKKE anbefale deg vendbart håndtak om du bestemmer deg for Simo! Det er nemlig en knapp der som ofte blir ødelagt, og da ender det med at du ikke kan slå sammen vogna!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...