Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt scannet i dag,- og der var "folikkelen" fra forrige måned. Stor og fin,- 19 mm. Lureegg!! Det var jo denne jeg skulle bli gravid med ! Men nå viser det seg at dette sikkert er en cyste,- oppstått forrige mnd på enkel pergo. Det var ikke antydning til noen flere folikkler forrige måned. Og mest sannsynlig har jeg ikke hatt eggløsning i det hele tatt,- stemmer vel med at jeg ikke hadde noen PMS-symptomer,- ei heller mens-smerter.(Så denne folikkelen lurte ikke bare meg,- men dr Lindenberg og egen gynekolog også.!!)

Denne måneden har jeg knasket dobbel pergo-dose,- og trøsten blir at jeg i tillegg til hete-tokter og dette "lure-egget"har 3(4) folikkler på 13,5mm - 17 mm. Gynekologen mente at 2 av de kom til å gå tilbake. Så nå er det på`n igjen i helgen. Håper jeg kan riste frem et gull-egg som det kan bli baby av. Men lett er det visst ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaggu skal det være komplisert. Skal inn til sjekk for å finne ut hvilken side det løsner på (uten hormonbehandling) kommende tirsdag. Vet du om det er vanlig med slike "lure-egg" også uten hormonbehandling?

Du får ha lykke til, og håpe at eggene faktisk løsner denne gangen :-)

Skrevet

Jøss, det var skikkelig uflaks! Men det virker jo som om foliklene dine er back on track denne gangen. Du får riste en død kylling over eggstokkene og danse i en eggformet ring av rosa&lyseblå stearinlys før du reiser til neste bestøvning =)

Lykke til!

Skrevet

Jøss, ja det er utrolig hva som kan skje i disse kroppene våre :o)

Da jeg ble gravid, fikk jeg beskjed om at jeg hadde to follikler, en på hver side. I ettertid har det kommet fram en paraovarial cyste som til å begynne med ble tatt for en stor og fin follikel. Jeg lurer nå jammen på om det var den som allerede var på plass første gangen jeg dro nedover, at jeg altså bare hadde en follikel.

Vel, denne gangen er det i hvertfall 3 stk foreløpig på 14, 14 og 12.

Vi ligger tydeligvis ganske så likt i løypa :o)

Hahahaha, Oh`rly :o) :o) Du altså :o)

Skrevet

Hei!

Vet ikke om det er vanlig,- etter en viss alder kan visst det meste skje(slippe fler egg= tvillinger bl.a, lure-egg,- eller cyster,- sykluser uten eggløsning...etc) En kjent bivirkning av hormonbehandling er jo dannelse av cyster...men jeg vet ikke helt, Kanskje noen andre som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...