Selma'har født' Skrevet 25. oktober 2007 #1 Del Skrevet 25. oktober 2007 Da har jeg satt opp et treff i Lillestrøm tirsdag 6 november kl18 på Tims resturant.Veldig god mat her. Håper mange har anledning til å være med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma'har født' Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 26. oktober 2007 Beklager,måtte flytte det til onsdag 7 november!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma'har født' Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 2. november 2007 Ingen som er intr i å være med da??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaigjen68 Skrevet 3. november 2007 #4 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg vil gjerne være med, men det passer ikke den 7. november. Jeg har satt opp treff den 13. november, kan noen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myanne Skrevet 8. november 2007 #5 Del Skrevet 8. november 2007 Er desverre syk om dagen. Må holde meg hjemme. Tirsdager er ikke noen dag som passer for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå