Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 har vært gravid 4 ganger og mistet alle..har ikke barn og kjenner meg så tom, mistet siste i går..:-( har mistet i uke 8, 10, 16 og nå 7 og har operert i livmoren 2 ganger pga hadde hjerteformet livmor..melder meg inn her pga kan vel kalle oss slitere ettersom vi blir fort gravid men kan hvis ikke bære det frem, ...enda:-)
Elise29 Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Å nei....har du mistet igjen?? Fulgte med deg inne på 1.trim og så at du hadde hatt blødninger, men at alt var ok...huffa meg. Skjønner godt hvordan du har det. Føler meg helt tom jeg også. Alle får barn eller er gravide for tiden bortsett fra meg, og jeg er den som har prøvd lengst. Urettferdig verden. Jeg mistet for en uke siden og har vært hos gyn denne uken og tatt blodprøver. De skal sjekke antistoffer og kromosomprøver av både meg og sambo. Har mistet 3 ganger, men har mistanke om 2 tidlige SA'er utenom. Har du vært til utredning eller skal du? I første omgang er det visst bare blodprøver. Jeg har også fått resept på Crinone og Albyl-E, som jeg skal ta neste gang jeg blir gravid. Får håpe du får den hjelpen du trenger nå slik at det kan gå bra neste gang Klem fra meg
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 nei har ikke testet noe egentlig, de regnet bare med at det var den hjerteforma livmoren som gjorde det, men det har jeg jo ikke nå..vil ta disse prøvene vi og, må bare høre hva Crinone og Alby-E er?? hva kan det hjelpe?? surt at vi skal slite ja, kjenner hvor provoserende det er, har operert to ganger og betalt litt for dette, og så er abort gratis..!! hvor er logikken..:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå