Gå til innhold

Hvor kjøper dere id-sminke på nett? (Andre steder enn strawberrynet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har jo ALDRI når jeg skal ha, hehe...

Skrevet

e bay!! Der har de så det holder!!

Skrevet

Ebay ja :o)

Takk for svar!!

Skrevet

Var så vanskelig å finne den jeg skulle ha der inne synes jeg...

Skrevet

Er den så spesiell den da ?? Hvilken er det?

;-)

Skrevet

Nei, men de sto så hulter til bulter liksom (er vel heller at jeg ikke gidder å lete meg gjennom, hehe)

Skal ha foundation powder -fairy light og Multi tasking bisque...

Men det må vel være sånn "buy it now" eller?

Skrevet

Takk for svar :o)

Ja, det kan nok fort bli billigere, men jeg gidder ikke å by, hehe...

Har funnet mange som selger, men ikke alle sender til Norge...

Skrevet

Dropp i.d. og kjøp fra www.everydayminerals.com i stedet, like bra og mye billigere. Du kan også bestille et gratis prøvesett, og det er mange flere fargenyanser å velge mellom.

Skrevet

Noen her som vet hvor i Norge man får kjøpt det? Hudpleier? Og hvor mye koster det? Bare greit første gangen tenker jeg så jeg vet hvilken farge jeg skal ha

Skrevet

Jeg gikk til hudpleie salong sa jeg ville teste ut hvilke farger jeg måtte bruke..sa jeg skulle ønske meg det i julegave..fikk skrevet opp de fargene vi fant, så bestile jeg på nett...utrolig dårlig gjort ja, menne ikke hjalp veldig på lommeboken ja:)

Skrevet

Får kjøpt det bare hos hudpleier i norge. Fondationen koster 398kr eller noe rundt der(9g).

Så det er billigere å bare ta sjansen på mediumbeage eller fairly light og prøve seg frem. Jeg har kjøpt begge og jeg kunne bruke begge. Men blir litt mer frisk i fargen av medium beage.

De fleste som har vanlig norsk hudfarge må ha medium beage.

Har også prøvd everydayminerals som nevnes over her. Kan ikke si jeg er like imponert over foundationen og concealeren deres. Derimot er øyenskyggene deres helt grei. Så billig at man kan kjøpe mange. Børstene deres er og veldig gode.

MEn foundation så er i.d mye bedre, iallefall på min hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...