Gå til innhold

Prinsen vår er kommet!!=)

Anbefalte innlegg

Søndag 21.oktober kl.15. kom lille emil til verden på haugesund sykehus. Han var 2830 g og 47 cm lang, og ellers bare helt perfekt!! Hadde termin 5.november så han kom 15 dager for tidlig. Så nå er vi stolte foreldre:) Lykke til med de siste ukene jenter!

Klem fra birgitte og emil:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10736725-prinsen-v%C3%A5r-er-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tusen takk for alle de kozlige gratulasjonene=) Det setter vi pris på=) Dette var vår første ja, og det var en normal fødsel. Lille vennen min kom med nasen i været, så selv om han var ganske liten og hadde et hodemål på bare 32 cm ble jeg litt ødelagt. Ingen rifter der en skulle tro de kom, men rett og slett langt oppe i endetarmen... Så måtte rett på operasjonsbordet etterpå. Men det går litt bedre nå=)

Og til dere som skal føde på haugesund sjukehus: de har verdens kozligste folk som jobber der! Traff bare på en barnepleier som jeg ikke likte, ellers var alle kjempesøte. Nesten så jeg savner alle de kozlige damene på fødeavdelingen..hehe=)

hei og gratulera så masse!

leste helt tilfeldig innlegget ditt. eg hører til septemberklubben og har for lengst flyttet til dib. eg åg fødte på haugesund sjukehus og e helt enig i at det bare jobber kjekke damer der men eg var åg bort i en barnepleier som ødela ganske masse for meg.lurer på om det e hun samma he he...heldigvis var dette nest siste dagen før eg skulle heim så det gikk greit.

kosa deg masse med den lille

det kan godt være det var hun samme. Hun hadde lyst, kort hår og var vel rundt 40-50 år. Følte jeg plagte henne når jeg spurte om hjelp, nesten så hun ble sur. Men som sagt, alle andre var så kjempesøte, så hun brydde jeg meg ikke om!

Håper du trives i mammarollen:)

Hei igjen! Hun het Nina husker eg og passer godt te beskrivelsen så d kan være den samma som du var bort i. Eg va heilt satt ut når hun begynte å spørre meg om eg ikkje har lagt merke te at ungen min va gule. D var bare måten hun sa d på, såg på meg akkurat som eg va den idioten. Alle andre menite han hadde fin farge men dei målte verdiene kver dag fordi hun hengte seg opp i d. Hun tok ungen te barnelegen me ein gang og eg fikk heilt panikk. Som førstegangs fødende visste eg ikkje alt da selvfølgelig. Når hun kom tilbake såg d nesten ut som hu va misfornøyd, da har legen sagt at verdiene låg langt under grensa at d ikkje var noe fare. Mammarollen trives eg godt i men d e ikkje bare enkelt. Ein del skriking fra han lille :-( har ein del luft i magen stakkars men me håper d kommer seg snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...