Gå til innhold

Hvor lang ventetid på fertilitetsklinikken i Haugesund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt men ikke mottat brev fra klinikken men jeg trenger å vite følgende.....

Hvor lang er ventetiden på forundersøkelse?

Er det ventetid etter forundersøkelsen åg?..på selve behandlingen?

Jeg er en svært utålmodig sjel og kjenner at jeg trenger et tidsperspektiv på det å vente i kø....

Gynekologen kunne ikke svare ..på nettstedet står det "kort ventetid"

Men kort ventetid er jo et vagt begrep..

Fortsetter under...

Skrevet

Hei,

Min gyn. sendte søknad til Haugesund i mai. Så fikk vi komme til foramtale i oktober, så skal vi i gang med forsøk nå nov/des

Rart å tenke på at tiden har gått så fort egentlig :-)

Skrevet

For oss har det gått kjempefort :o)

Gyn min oversendte søknad i midten av august. Vi fikk brev i begynnelsen av september om at vi kunne komme til samtale 27. nov. på fert. avd. på sykehuset. Jeg er også super utålmodig, så jeg ringte dem fordi noen hadde fortalt meg at man kunne stå på ringeliste( ved avbestillinger). De ringte oss en mandag og lurte på om vi kunne komme dagen etter, og det gjorde vi. Og jeg begynner på spray på lørdag, så her har det gått unna.

Om du har mulighet for å komme på kort varsel, er det bare å spørre om du kan få stå på ringeliste. Tror også de skal begynne med samtaler to ganger i uken, tidligere bare 1 gang i uke. Så det behøver ikke å være så lang ventetid. Og når du har vært på samtale, skal du ringe inn neste gang du får mens, og da er du igang :o)

Håper dette gjorde ting litt klarere for deg!

Lykke til ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...