Gå til innhold

Hvor lenge

Anbefalte innlegg

er det til første UL? Ser noen allerede har vært der, som er kortere på vei en min utolig vakkre gravide kjæreste.

Hvor lenge er det til en kan se hvilket kjønn det blir?

Dama mi vet sikkert dette, men hun er på jobb, vil vite nooooo, hehe.

Har ett spm til, har så lyst å kjøpe noe fint til dama mi, som jeg vil gi henne på sykehuset, etter fødselen, en mammagave. Vil så gjerne vise henne at jeg setter utolig pris, på jobben hun har gjort.

Ha en fantastisk dag dere grvide, dere er kjempeflink.

Hilsen Pappa i juni, juhuuuuuu

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10735926-hvor-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pappa i juni.

Som regel er det vel i alt fra uke 16 til 20 en har første ultralyd, men man kan ønske seg en ekstra tidligere hos legen for å bli beroliget om det er nødvendig. Det er jo litt rart å være gravid og bare merke ubehaget av babyen og ingen spark eller livstegn enda, derfor ønsker mange å se det ordentlig på bilde. Jeg hadde min første i uke 12 med første mann og det var helt supert, da var hun blitt såpass stor at en fikk ett nydelig bilde av den som kommer.

Kjønnet varierer veldig når man kan se, men tror vel mange får rede på det når en har den første planlagte ultralyden, i uke 16-20.

Jeg synes en fantastisk gave etter den kjempe strie økten som en fødsel er, måtte være en time til masasje/ spa behandling. En kan bli veldig tørr i huden etter fødselen og derfor måtte det være nydelig å bare bli pleiet og smurt inn fra topp til tå.

Er jo en del oljer en ikke skal bruke og sånt, men det kan ekspertene på sånne steder.

Det hadde hvertfall skåret mange poeng hos meg om min mann hadde gjort sånn.

Lykke til, dere har masse fantastisk i vente.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10735926-hvor-lenge/#findComment-10736074
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...