malin26 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 heia Fom 31/10 vil vi treffes på Egon i Ålesund. Der har vi mulighet til å ha vognene ved bordene:) håpe oppmøte blir like bra
BIM73 Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Heia, tror e nok at d blir. Lykke til i dag, klem t
keeysha Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Hallo flickôr!! Har reservert bordet på Giske. Er tre bord inne ved lysekronen:) Jeg kommer vel... selv om jeg har vært på fjellstua i dag:/ Kjennes ikkje ut som det hjalp så veldig mye... men trim var det!!!
FrøkenAasen Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Er det gravide, ( evt hvor langt skal de ha kommet? ) eller de som er nybakte mødre som skal treffest?
keeysha Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Vi har ikke hatt noen regel på det der vi tror jeg.. To av oss har fått og tre skal ha rett rundt hjørnet. Ellers så er det noen som skal ha i mars og litt forskjellig:) Hvertfall veldig koslig å møtes slik! Vi har hatt treff hver onsdag ei stund nå.. Bare å komme:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Hei, skal dere møtes i morgen også eller? Jeg har fri på onsdager fremover og vil gjerne komme i kontakt med andre BIM'ere. Har så langt bare fått blitt med på ett treff og det var kjempe koselig.
keeysha Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Jeg tror ikke det har blitt satt opp treff denne uka.. Alle barna har kommet til verden nå de siste to ukene så vi trengte litt tid på å komme oss igjen.. men tror det skulle være treff neste onsdag muligens:)
SøtePia venter nr2 Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 hei=) ¨jeg arrangerer treff hver uke for oss gravide, ikke for å lage noe uhygge eller noe, men når dere skriver gang på gang d er ny møteplass og kanskje ingen treff er det ingen som kommer på treffet mitt=) jeg ser noen har satt spørsmåltegn ved dette og håper det ikke blir flere misforståelser=) klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå