Gå til innhold

Tilbake fra forkontroll på A-hus:)

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dele mine erfaringer fra forkontrollen med dere andre som skal ta keisersnitt.

Møtte opp klokken 11 i dag, og ble møtt av en utrolig koselig jordmor(eller så var hun lege, fikk det aldri helt med meg) som tok meg med inn på et rom og jeg fikk informasjon om inngrepet i morgen. Hun fortalte meg at det var hun som skulle sette kateteret og passe på meg før inngrepet. Hun skulle også ta seg av babyen sammen med barnefaren etterpå. Hun var utrolig sympatisk og tok seg tid til å svare på utfyllende på spørsmålene mine og spurte om jeg hadde noen ønsker.

Etterpå gikk jeg ned og tok en blodprøve, så var det opp og snakke med en av legene som utfører keisersnitt. Mest sannsynlig blir det ikke hun som gjør det i morgen, men hun informerte grundig om alt jeg trengte å vite om diverse ting før og etter inngrepet.

Fikk med meg klyx, syrenøytraliserende tablett og en blodfortynnende sprøyte hjem (søstra mi er sykepleier så hun setter sprøyten), så dette kan bli en interessant kveld;)

Kan bare spise og drikke frem til kl. 22.00, så jeg håper jeg slipper å vente langt utover dagen i morgen, da jeg er utrolig sulten for tiden. Ikke takler jeg sult spesielt bra heller, og med hormoner på toppen kan jeg nok bli en smule bisk og mannevond tror jeg.

Så da jenter, får dere tenke masse på meg i morgen. Jeg håper så inderlig at alt skal gå bra. De ansatte på A-hus har virkelig tatt godt vare på meg hittil, og jeg er veldig positivt overrasket.

Fødselshistorien kommer så fort jeg har kommet meg hjem fra sykehuset:)

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...