Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hallo folkens, har dere ikke bedre ting å bedrive tiden deres med enn å slenge dritt eller?? Ufattelig at voksne kvinner hvis man kan kalle dere for det kan snakke til hverandre på denne måten her. Burde skamme dere, (mange av dere) Er det bedre å ha en mor som røyker, eller en som ikke har noe hjerte og forståelse for andre menesker?? Tror jeg ville valgt det siste Klart det er ikke sunt for noen som hels å røyke, kjenner mage som har røkt under hele svangerskapet og fått friske&nydelige barn:) så slutt å overdriv please... Godt dere er så sunne og lar vær å røyke og greier, men hva annet er det dere gjøre som er sunt for barna deres ?? Å være sint og stresset er heller ikke så veldig sunt for det lille barnet i deg, men ikke alle som klarer å styre seg selv. Jeg trener,tar vitaminer, omega3,vitamin-b,spiser sunt og tar meg en røyk av og til, og jeg ser ikke noe problem i det Godt jeg kjøper røyken min selv, tenk hvis jeg hadde vært avhengig av å få røyk av en som bARE MÅ liksom liksom prøve og være så vannvittig smart da he he Lykke til ekstremt anti røykere, si fra hvis dere trenger noen å prate med da, kan ikke være så godt å gå rundt og være så aggresive uff
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Er hverken sint eller stresset, jeg er bare trist på barnet ditt sine vegne, kan ikke være lett å leve i magen din :-(
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Kjære deg. barnet mitt har det helt fint det, så du trenger ikke å synes så synd på den Den er og skal bli en vakker blomst
Amanda- Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 hvem har sakt at jeg er anti-røyk???? kanskje DU burde begynne og LESE innleggene før du ligger ut ett slikt innlegg som du gjør? jeg viser til mitt innlegg: DRITT LEI.... les det... der skriver jeg om at jeg er lei av alt peset ikke røykerene gir røykerene.... så.. hallo? les litt mer nøye før du slenger ut at JEG er aggresiv...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Til Carri85 Jeg mente ikke at DU var aggresiv, men folk som er opptatt med å slenge dritt til røykere, tror du har misforstått innlegget litt jeg.. PS: jeg har lest nøye på det som har blitt sagt på din side, og dette var ment Til anti-røykere som skal se j.......g ned på oss røykere
Amanda- Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 ikke rart jeg missforstår egentlig... se på overskriften i innlegget ditt.... men men... missforståelser skjer... hehe..=)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Hei! Flott innlegg! Jeg syns virkelig at røykere blir så stykt behandlet både her og på andre tema sider. Så på tv her om dagen at ny forskning viste at overvektige ga 20% større risiko for skade på barnet enn røyk, men dette er et tema som ikke blir tatt opp, men derimot blir røykere hetset som om de skulle vært kriminelle. Jeg kjenner også mange som har røkt i svangerskapet og ikke at av barna har blitt skadet, jeg har spurt andre om de kjenner til slike tilfeller men nei. Forstår jo at det kan skje i enkelte tilfeller, men her legges det frem som om at røyk er det samme som skadet foster. Hva med å gå i en by med eksos, spise usundt, være stresset osv, det er det nesten ingen som snakker om. Heller er det ingen som snakker om avhengighet og at røyk er lovlig. Det er bare en uendelig rekke av meldinger med hets til røykere. Selv det at leger i noen tilfeller råder gravide til å røyke litt pga at det er bedre enn stress, hjelper ikke i forståelsen for enkelte. Noen her tror de har bedre forståelse av dette enn leger.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Det er kriminelt å skade sitt eget barn, og dere skulle blitt fratatt barna deres når dere holder på sånn! Som vanlig prøver dere å få oppmerksomheten over på overvektige. Er det for å føle dere bedre? Hvorfor tror dere det er mest snakk om mødre som røyker? Kanskje det er fordi det er det som representerer størst risiko for barnet? Vær så snill å begynn å tenke, for barna deres sin skyld! Slutt å tenk på dere selv!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Til 01.15 Vet du ikke at det er fult lovelig å kjøpe og bruke røyk, er det du som har blitt norsk lov? Man kan heller ikke bli fratatt barn pga at de voksne røyker, det er også norsk lov. Nei det er ikke det at man skal føle seg bedre ved å få fokus på overvekt, men det er nå en kjensgjerning at det er farligere enn å røyke. Kanskje du er en med overvekt som får fremheve seg her ver å rakke ned på røykere. Det er bare å søke på den nyeste forskningen av overvektige så ser du resultetet svart på hvit. Du burde sette deg inn i saker og ting før du uttaler deg, tipper du ikke er mere enn 17 år, for du bryter ut av deg ting som ikke henger på greip. Skal man diskutere dette temaet må man holde seg til fakta og ikke personlige uttalelser som ikke er tilfelle. Du burde tenke på ditt barn når du er så dømmende som du er, du lærer dine barn en dømmende holdning noe som ikke er en god egenskap. Røykere tenker ikke på seg selv, det er nikotinen og avhengigheten som tenker for dem. Hadde det vært at de tenkte på seg selv hadde de bare sluttet for det er jo ikke sundt. Kom deg på et forum der du hører til og der du har litt mere kunnskap, for om dette vet du ikke noe.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 carri hehe, ja skjønner det men jeg synes det var litt for mange som komenterte så mye dumt på innlegget ditt, og derfor skrev jeg slik at du ser at du ikke er alene, og at anti røykere skal forstå at du ikke er alene Klem
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 herregud, kriminelt å skade sitt eget barn??? Hva er det du babler om egentlig? Her er det røyking sdet er snakk om. STOR forskjell på å røyke og mishandle barn vet du.. sier litt om deg selv og dine synspunkter..... TRO MEG DET ER MANGE VAKRE MENNESKER DER UTE SOM ER VERDENS FLOTTESTE MAMMAER SELV OM DEM RØYKER!!! Man skulle nesten tro at folk tror røyk er dop, men finnes mye verre ting enn å røyke tro meg, som blandt annet å sitte foran Tv og proppe i deg potetgull,sjokolade og drikke Cola osv. Ikke still røykere på lik linje med kriminalitet, det er sterke ord å bruke. Er ikke det litt flaut å snakke på den måten til Kvinner du ikke kjenner egentlig?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå