Gå til innhold

Noen som har gått ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Eg har gått ned 3 kilo på 5 uker....Har nok å ta av så eg er ikke bekymret...sliter med diarè hele tiden....har hatt det nesten hver dag i 5 uker....Er og plaget med sinnsyke kolikk smerter :(

Håper det gir seg snart for blir jo tappet for energi....og det er viktig å ha med en aktiv (snart) 2åring i huset...

Skal bestille time hos jordmor snart, kanskje hun har noen gode tips....

Flere som sliter med det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10735763-noen-som-har-g%C3%A5tt-ned-i-vekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På tross av sterk kvalme hele dagen og fryktelig dårlig matlyst, har jeg likevel klart å gå OPP 1,5 kg, Hadde nok fint tålt å gå ned noen kg siden jeg veide 4 kg mindre da jeg var som sterkest og i best form, men tror jeg ligger på middels vekt for min kroppsbyggning, så jeg er ikke bekymret. Ser ut som det er vanlig å gå ned for de som er veldig kvalme og i allefall for de stakkarene som kaster opp mye.

Kolikk hadde jeg en del i fjor. Det er fryktelig vondt. Ble lagt inn to ganger, men de fant aldri noe galt med meg.

Jeg har gått ned 7 kilo, men har fortsatt mer enn nok å ta av. Er i uke 14 nå. Har ikke kastet opp så mye, men har veldig lite matlyst. Selv om jeg har nok å ta av går det naturlig nok veldig ut over energien. Jobber 50% nå, etter at jeg holdt på å kollapse på jobb. Det jeg savner mest er energi og overskudd til å trene!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...