Gå til innhold

Noen som har gått ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har gått ned 3 kilo på 5 uker....Har nok å ta av så eg er ikke bekymret...sliter med diarè hele tiden....har hatt det nesten hver dag i 5 uker....Er og plaget med sinnsyke kolikk smerter :(

Håper det gir seg snart for blir jo tappet for energi....og det er viktig å ha med en aktiv (snart) 2åring i huset...

Skal bestille time hos jordmor snart, kanskje hun har noen gode tips....

Flere som sliter med det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tross av sterk kvalme hele dagen og fryktelig dårlig matlyst, har jeg likevel klart å gå OPP 1,5 kg, Hadde nok fint tålt å gå ned noen kg siden jeg veide 4 kg mindre da jeg var som sterkest og i best form, men tror jeg ligger på middels vekt for min kroppsbyggning, så jeg er ikke bekymret. Ser ut som det er vanlig å gå ned for de som er veldig kvalme og i allefall for de stakkarene som kaster opp mye.

Kolikk hadde jeg en del i fjor. Det er fryktelig vondt. Ble lagt inn to ganger, men de fant aldri noe galt med meg.

Skrevet

Jeg har også gått ned i vekt, spyr og har lite matlyst.Har dessverre ikke så mye å ta av, så energinivået når snart bunn. Veldig kjedelig like før eksamensperioden. Glad jeg ikke har flere barn akkurat nå.

Skrevet

Jeg har gått ned 7 kilo, men har fortsatt mer enn nok å ta av. Er i uke 14 nå. Har ikke kastet opp så mye, men har veldig lite matlyst. Selv om jeg har nok å ta av går det naturlig nok veldig ut over energien. Jobber 50% nå, etter at jeg holdt på å kollapse på jobb. Det jeg savner mest er energi og overskudd til å trene!

Skrevet

Har også godt ned 3 kg..men jeg har MYYE å ta av så det bekymrer meg ikke. Jordmor sa ingenting på det. Gjorde det i mitt første svangerskap også. Da gikk jeg ned 5 kg fra vekta som var før jeg ble gravid, og til siste uka jeg gikk gravid.

Skrevet

Har gått ned 1,5 kg å er 12 uker på vei i overimorgen.....har nok å ta av så d bekymrer meg ikke...

Skrevet

jikk ned 6 kilo på 2-3 uke... fra 55 til 49...

så ikke mye å ta av, så blei mye sengeligging på mæ... null energi

Skrevet

dette med at man går ned i vekt kaller vi trønderne "smalmån" altså smalmåneden..helt normalt:)

Skrevet

- 5kg her pga oppkast.....kan gå ned 5 til uten å bli tynn, så ingen fre her :) verre når man ikke har noe å gå på, det må være kjipt det....

er 13 uker i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...