Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Tok test mandag morgen, var negativ...hadde mens 19 september sist... Ingen mens enda, hva jeg sjansene for at jeg er gravid nå? Tenkte å ta en test i morgen tidlig, el kan jeg ta en nå?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 om jeg var deg ville jeg ha tatt en nå... hadde ikke klart å vente helt til o morgen... tror ikke det skal ha så mye å si om du venter en dag til siiden det faktisk er 1 uke siden du skulle hatt mensen... jeg testet positiv bare 4 dager etter at jeg skulle hatt mensen... Da brukte jeg en cb digital test og fikk svakt utslag på en vanlig cb test samme dag..
hmmm? Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg testet positv bare noen dager etter forventet mens, men det sier jo ikke det for sikkert at du vil teste positiv nå... vet jo aldri om det vil slå ut eller ikke da, jeg er ikke noen ekspert på dette området men vil tro at det skal gjøre utslag nå.. må oppdatere om hvordan det går om du bestemmer deg for å prøve nå da:)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Er veldig varierende hvor tidlig man tester positivt. Jeg testet positivt 4 dager før forventet mens med min forrige, den slo ut klart som bare det. Mens andre kan gå flere uker etter forventet mens før det slår ut. Men jeg hadde nok ikke klart å vente til i morgen hvis jeg hadde muligheten til å gjøre det i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå