Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Vi skal ha et navn som fungerer på spansk og norsk. Er så vanskelig. Vi vet det blir gutt! Men jeg liker begge disse navnene.
Neijasså... Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Christian er enklest å få til å fungere på norsk, Andrés vil nok fort bli Andreas, tror jeg. Men gode navn begge to!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Christian er kjempefint. Andres ser jeg for meg at det blir mye misforståelser med i Norge (ligner Andreas, Anders og Andre som er vanligere her i landet), så hvis det betyr noe for deg ville jeg gått for Christian
Rakri Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 En av mine tvillinggutter skal hete Christian, så jeg holder så klart en knapp på det navnet ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Andrès. Vet ikke helt hvordan akksantene fungerer på spansk, men sørg for at dere vet hvilken vei den skal peke! Er frustrert over foreldre som skriver feks. Andrè (skal jo være André)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Takk for innspill. Jeg liker Andrès, men er redd som flere av dere påpeker at det kan bli litt andre varianeter i Norge....Christian er jo nydelig, men veldig vanlig.....vi må nok tenke en stund til. HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg synes faktisk Andrès er råfint, selv om vi antakelig kommer til å få en Christian hvis vi får en gutt til :-) Men hvis dere liker Andrès best synes jeg dere skal ta det, folk venner seg fort til et såpass greit navn, selv om det likner på Andre og Andreas. Det finnes forresten et norsk navn; Andres (uten aksenten) som er en norsk form for Andreas!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 Takk for svar! Mulig vi kanskje velger uten apostrofen da for jeg kan tenke meg at den kommer til å bli skrevet alle mulige veier som noen over her påpeker! HI
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 synes begge navnene var fine jeg hva med christo,christiano?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå