Gå til innhold

når begynte dere og bli trøtte..


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg er ikke trøtt i det hele tatt, jeg er i knall form ikke noe kvalme ingen ting.. ser her at alle er trøtte eller så er de kvalme, men jeg kjenner retten og sletten ingenting... håper ikke d er noe negativt av den grunn:)

 

men jeg er jo bare 5+2...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje dere er heldige og slipper unna :)

 

Hos meg begynte trettheten rundt uke 5 og kvalmen i uke 6....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter nummer to no å det er første tegn på at eg er gravid er at eg er så trøtt.

trøtt lenge før du kan se det på en test.

men det er no meg da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to barn fra før, i det ene var jeg kjempedårlig av kvalme og følte meg helt pyton, og supertrøtt til enhver tid. I neste var jeg frisk som en fisk og merket ingen tegn til noe ubehag i det hele tatt :)

 

Så ingen svangerskap er like, og alt er like normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehehe jeg var i min 6 uke å trodde alt var knakende bra uten symptomer....dagen etter lå jeg rett ut med hyperemesis og er nettop blitt bedre igjen.....er nå 12 uker på vei :P så ikke ta det for gitt hvertfall, vær suuuperglad for hver dag uten kvalme og dårlighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å bli skikkelig slapp og trøtt for ca en ukes tid siden (ca tre uker på vei). Er ikke noe dårlig ellers heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var trött fra uke 5, men så merket jeg ingenting mer.

Gikk egentlig å ventet på å bli kvalm for jeg ble det tidlig med nr 1.

Skrev i uke 7 et liknende innlegg som ditt om at jeg ikke var kvalm....det skulle jeg ikke gjort, dagen etterpå kom det!!!!!!!

Nå ligger jeg her da...kvalm og sulten om hverandre + spyr......kjipt!

Men lykke til, du behöver jo ikke bli kvalm,vär glad til om du slipper for det her er til å grine for....

Er forresten 9+4 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må le litt for hadde nettopp naboen på besøk som fortalte at i sitt svangerskap så spurte hun om det samme; når er det meningen at jeg skal bli kvalm, når skal jeg bli trøtt, når skal jeg .... osv!! Noen har rett og slett ingen av delene! Og det kan jo kanskje kjennes litt kjipt det også.. at man på en måte er utenfor selv om det er behagelig å ikke være dårlig eller så trøtt... Jeg blir kvalm på ettermiddagen og trøtt på kvelden. Kan sovne midt i en samtale så det er ikke så veldig morsomt da... (iallefall ikke for meg!! :) )

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...