Gå til innhold

Nå er jeg klar som ett egg!!

Anbefalte innlegg

Da har jeg vasket alle gulv i hele huset og virkelig gjort rent her ;o) Så nå kan hun bare komme for alvor! (Har ubehandlet tregulv som ikke skal vaskes så ofte ser dere)

Så deilig når man har gjort husvask altså!

Siden jeg fant ut denne uken at hun muligens kommer til å bli rett under 3000 gram, så tenkte jeg at det kanskje skulle vært på sin plass med noe mer klær i str 50? Har bare 2 bukser og en pysj i denne str, hva tror dere?

Har hatt babyshower, så alle gaver har jeg fått stort sett, så sånn sett ramler det ikke inn masse tøy her ved fødsel.

Ha en ellers strålende dag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10735186-n%C3%A5-er-jeg-klar-som-ett-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joho, det er ikke lenge igjen:) Jeg er offisielt helt gal(og klar) for tiden. Har strøket alle duker og tatt ut allt sengetøy fra skap og strøket det... Idag har jeg vasket vinduer og gardiner. Samt ryddet og kastet en søppelsekk med klær fra skapet mitt. Tja.. Om jdet er noen gang jeg skulle tatt sånne piller med terkanter på er det jammen nå...

Selv om hun muligens kan være rundt 3000 g er det jo ikke sikkert at det er den reelle fødselsvekten hennes, det kan jo henne at hun er lang og spinkel. Og da sitter du med en masse klær som du ikke får brukt..

hjertelig hilsen

Så flink du er Tussa:o)hm..kan du sende over litt energi til meg???

jeg har jo termin i slutten av mnd så tenker hele tiden at jeg har gooood tid..men neida..stadig får jeg høre.."oi nå har magen din sunket" eller "ja du kan jo regne med å få før"..hm..og vi som ikke har lagt gulv enda,men nettopp er ferdig med male-jobben..hjelpe meg...

Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt noen små bodyer for du er jo ikke så kjempe lang som meg og kanksje ikke babyen blir så lang heller?Eller så kan du jo alltid la pappan dra på shopping da hehe;o)

Så flinke dere alle er til å vaske og ordne. Dessverre lillelollo så brukte jeg opp energien min i dag, men skal sende over litt så fort den er tilbake.

Bodyer i smått har jeg endel av som jeg har fått, så det trenger jeg ikke. Kan jo hende hun er lang ja, hmm, selv var jeg 47 cm, og glemte å spørre om ca lengde på henne. Vel vel, kanskje jeg kjøper en pysj ivhertfall så jeg har 2.

Har også fått høre den med at magen har sunket ganske lenge nå, gamle damer i butikker som har en mening om det spesielt, hehe!

Føler meg nesten klar jeg... Vi har nettopp flytta og mangler fortsatt en del før alt er på plass. Vil gjerne at alt skal være i tipp topp stand når babyen kommer. Har 2 uker til termin nå, men regner egentlig med å gå over tiden. Men man vet jo aldri...! Bare gleder meg sinnsykt til å møte han som spreller i magen:)

Annonse

Så herlig at du er helt i rute, sånn at alt er klart til lillefrøkna skal komme! Er litt sein i avtrekker'n, jeg, men satser på å bli klar med det meste i tide, er fødeklar om en uke.....

Hadde jeg vært deg ville jeg gått til anskaffelse av noen flere klær i str. 50 - 4-5 bodyer og et par sparkebukser i alle fall. Jeg er forespeilet ei lita snelle selv (maks 3400 g sa jordmor på ul. i uke 32), så jeg har gardert meg med endel plagg i str. 50. Er vel det jeg har mest av når jeg tenker meg om :-)

Lykke til! Håper husvasken gjorde susen slik at det begynner å skje ting ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...