Gå til innhold

noen som har fjernet ene egglederen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var det??og ble det ett pos resultat ut av det??

hvis ikke dette forsøket går,vil de fjerne den ene eggledren min og en cyste.egglederen tetter seg igjen og den fyller seg med væske..

noe som kan skape dårlig miljø hvis det lekker ut mens jeg har fått satt inn egg..

så derfor lurer jeg på om noen har pos erfaringer rundt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har du væske i eggleder må den fjærnes!! embryo vil ikke feste seg da denne væsken irker toxisk på embryoet.

Jeg ble overtalt av min ivf lege til å fjærne dem pga mye væske i den ene eggl. Tok laprascopi operasjon. Han tettet bare igjen eggleder inn til livmor da jeg hadde så mye sammenvoksninger at å fjærne dem ikke lot seg gjøre. Jeg ble gravid måneden etter lap. opr med fryse forsøk i naturlig syklus. Hadde jeg gjort dette tidligere er jeg sikker på at jeg hadde blitt gravid på tidligere forsøk.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg spart det forsøket du skal nå til ETTER operasjonen. Legene her var veldig klare på at væske i eggleder betydde 0 graviditet.

lykke til

Skrevet

ånei,nå blir jeg helt fortvilet!!!!!!!!!!!

jeg skal jo sette inn imårra...var på ul på torsdag,sa så de at det var væske der,og ved uttak igår skulle de tappe den.men de fant den IKKE!!!!!!!!!!!!!!! faen helt utrolig!jeg får stadig nye beskjeder.

etter mislykket forsøk i mai,ba jeg de se nærmere på en cycte (trodde egglederen var fin etter lap) før jeg begynte på 2 forsøk,da jeg ikke vil sløse bort noen.men de vurderte situasjonen på 10 min og jeg fikk tilbake mld om at cycten ikke hadde noe å si.

uansett,jeg mener de burde fått meg inn til en skikkelig sjekk før jeg i det hele tatt begynte på medisiner denne gangen!!!

nå er jeg bare sinna og trist...

og ikke særlig opptimistisk....

Skrevet

hvilket sykehus hører du til?

Skrevet

Jeg hører til haugesund sykehus. Det var ivf legen der som utførte lap på meg. Jeg hadde så mye sammenvoksninger etter tidligere åpne buk operasjoner så han brukte hele 3 timer på å komme til egglederne og stenge av!Han var dyktig som i det hele tatt klarte dette!

Så du har innsetting ellerede i dag ja...man kan jo høre om de bare kan fryse ned de befruktede eggene så lenge for så å sette inn etter lap. opr? kansje du allerede har satt inn og så da får man bare håpe å tro det ikke var væske de så.

Skjønner du er frustrert altså.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...