Gå til innhold

Gleder meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg så til små babyklær, lukten av min egen lille baby, bading, det myke håret, trilleturer, å kjenne en liten hånd klemme rundt fingeren min, å se mannen min som stolt far... Måtte dette gå i oppfyllelse i juni!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føyer meg bare på de tankene - så godt at noen skriver om de gode tankene sine, og ikke bare det vi bekymrer oss for underveis:)

Skrevet

Endelig :):) man holder tilbake så masse glede, da man er redd for at det skal gå galt.. Men du fikk meg til å våkne opp litt :) Gleder meg veldig jeg også, går på H&M og ser på søte sokker og barneklær,men føler jeg går litt i smug.. Er jo litt "redd" for at noen skal oppdage meg, det er jo litt hemmelig enda :):) Gleder meg til å dra på første legetime om 1 uke, da er jeg 9+4, da tror jeg at jeg etter det faller mer til ro, min kjære sier iallefall det :)

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet! Gleder meg til å følge deg videre :)

-therese-

Skrevet

Jeg og!!

Gleder meg til å kose med, lukte på, se på, smile til, trille på, og ikke minst hilse på og bli kjent med!!!

Skrevet

Gleder meg til tiden er inne for det:) Jeg tør nesten ikke tenke på det, er så redd for at noe skal gå galt nå de første ukene. Huff, prøve å tenke positivt som deg:)

Jeg er nå 6 uker på vei, halvveis til 12:)

Skrevet

Så herlig innlegg:) Helt enig! Synes det er skjønne babyer overalt hvor jeg beveger meg for tiden. Gleder meg masse, og håper så veldig at alt skal gå bra! 7 uker på vei nå.

Skrevet

Henger meg på....... 8 år siden sist nå så blir helt urolig herlig å få oppleve dette igjen til våren/sommeren..... c",)

Skrevet

Å jeg gleder meg jeg også ;) klarte virkelig ikke å la være å handle da jeg var på åpnings salg på et kjøpesenter og de solgte bodyer på exit barnebutikk 5 for 100 kr, de kosta egentlig 70 kr stk noen av de. men har ikke kjøpt noe mer enda da, syns d er tidlig.. syns alle har mager rundt omkring og babyer, gleder meg til vi får treffe vår lille prins eller prinsesse ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...