Gå til innhold

Noen fra nord-trøndelag her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :) Er fra steinkjer jeg også,men har flyttet sørover! Hvor langt er du på vei? Jeg er 8+4. Vi ser vel hverandre på denne siden senere. Ønske deg til lykke i svangerskapet, og gleder meg til å følge deg videre :)

Selv er jeg 24 år og har en gutt som blir 4 år i jannuar fra tidligere forhold.

Kjæresten min har ei datter fra forrige forhold han også ,men hun bor hos mammaen sin men vi har henne annenhver helg (og gjerne så ofte som mulig)

Må innrømme att jeg er mye roligere og mer avslappa den her gangen, med tanke på att det er andre gangen jeg går med bebis i magen.

Vet litt mere hva som venter meg!

Kjekt å vite att det er andre nord-trøndere her!

Da føle æ mæ itj så hælsikkes alein... hehe..

Annonse

Hei..ja dette er ett annerledes svangerskap.. i de to andre svangerskapene var jeg ikke kvalm og uvel,og var frisk og rask i 9 mnd'er, når går jeg med mye hodepine og småkvalme hele tiden... men er 8 år siden sist, så spørs om det er kroppen som er blitt eldre;) hehe

har ei jente som blir 10 år og tvillinger, jente/gutt som blir 8 år til babyen kommer...de gleder seg stort.. Vi vslgte å fortelle det til barna nå så tidlig, mye fordi formen min ikke har vært så bra..så d for en forklaring på d...

Annonse

Hei! 25 år fra Stjørdal her. Er i 8.uke. 2.svangerskap, men første endte i sa i 5 uke. Hyggelig å se at det er flere fra N-trøndelag her. Noen som har erfaring med brunli utflod? Ingen mengder å ingen smerte, men jeg er bekymra...

Takk Rimtussa! Det hjelper å høre! Det står så mye rart i bøkene,så man vet ikke helt hva man skal tro. det har forresten gått over nå. Andre gang jeg har det på 14 dager. Litt roligere nå..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...