Gå til innhold

Noe bra er det jo med å spy...


Hera83

Anbefalte innlegg

Har gått ned en kilo på en uke ca. Jeg har nok å ta av, så det er ikke det verste som kunne skjedd. Babyen tar vel fra fettlagrene mine, så det er ikke noe fare for han/henne. Men, det er ikke så behagelig å være så slapp som jeg er da. Spyr til jeg ikke har noe igjen i magen, så får ikke så mye næring akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du ikke kaster opp så veldig mange ganger pr dag...... Det er ikke bra for kroppen din. Huff, vil ikke skremme deg, men da får en ubalanse i elektrolyttene og en blir dehydrert. Det kan være grunnlag for å innlegges på sykehus for det:( Bare vær obs på dette, ta kontakt med legekontoret hvis du kaster opp veldig mye over lengre tid.

 

Er kvalm selv, men har kastet opp bare noe få ganger. Det var faktisk godt for da slapp kvalmen en stund hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, søsteren min måtte innlegges på sykehuset pga det da hun var gravid. Håper jeg slipper det! Jeg prøver å drikke mye sånn at jeg ikke blir dehydrert. Men, takk for rådet! Skal ringe hvis jeg spyr mye. Skal til legen neste uke, så jeg skal snakke litt med han om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg slipper heldigvis å spy, men har da diarè hele tiden....Har gått ned 3 kilo på 5 uker....Og eg har og nok å ta av så spiren lider nok ikke noe nød.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...