Gå til innhold

Da er skjønne lille Theodor på plass!!!

Litenspire *150711*høygravid

Anbefalte innlegg

Søndag 7. oktober kom han til oss, 4300 og 53 cm og helt perfekt.

Vi er utrolig glade og takknemlige for dette lille underet, og vi er 4 stk foreldre/søsken som bare ikke kan la ham være i fred.

Fødselen gikk utrolig fint, etter to lange og harde fødsler tidligere, følte jeg at jeg visste hva jeg gikk til, men denne gangen gikk ting raskt og greit, jeg hadde en dyktig og erfaren jordmor som var til stor hjelp, og har fått en helt ny erfaring, det var en helt fantastisk opplevelse.

Jeg får nesten tro at det har hjulpet med modningsakupunktur og bringebærbladkapsler også.

Vi har hatt to fine uker med den nye babyen vår, og begynner å få orden på mating og soving, koser oss stort, og nyter kosen og livet forøvrig.

Fortsetter under...

Gratulerer!

Lette, greie fødsler hører vi gjerne om :-)

Her i gården nærmer det seg termin, men det har ikke skjedd noe som skulle tilsi at en fødsel er meget nært forestående.

Men jeg koser meg med kula mi og føler meg ikke høygravid og fødeklar. Så jeg har ikke begynt å bli utolmodig. Heldigvis :-)

Annonse

• 3 uker senere...

Gratulerer så mye, litenspire - jeg hadde ikke fått med meg du hadde fått gutten din (har vært fraværende fra BIM noen uker). Høres ut som en veldig fin fødseslopplevelse - ja tiden går utrolig fort, tenker jeg :-) Men du vet jo det, som har to fra før. Kos dere alle 5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...