Gå til innhold

Dagens posetive sykehus dame...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser jo til min skrekk om dere andre som treffer på sikkelige sure damer på sykehusene/klinikkene.

Neste uke skal jeg til UL igjen, og dagen passet litt dårlig, og jeg ville prøve å bytte. Men etter å lest andres erfaringer om komunikasjon med de ansatte på IVF. advdelinger rundt om, gruet jeg meg sinsykt til å ringe.

Men damen på ullevål var blid og hyggelig, hun sjekket om de hadde kapasitet den dagen jeg ville bytte til, dessverre så var det fult, så jeg fikk ikke bytte. Men hun var likevel hyggelig, og hun håpet at det ikke ble for mye stress for meg å få til UL den dagen.

Tenkte at også de hyggelige damene fortjente et innlegg her, slik at vi blir minnet på at det finnes hyggelige mennesker i det i offentlige også, og ikke la oss byr oss om de sure ;o)

Fortsetter under...

Skrevet

Så fint at du deler positive erfaringer med oss. Vi må ikke blir for negative her inne.

Skrevet

Flott innlegg:o))

Jeg vil samtidig skryte av de som jobber på IVF ved UNN i Tromsø!!! Greiere personale skal dere lete lenge etter:o))) Jeg har ikke krav på hjelp fra de siden jeg holder på med ED, men de har stilt opp noe helt utrolig, og gitt meg flere UL, og mange lykkeønskninger på veien:o)))))

Bestandig har de stilt opp på kort varsel, og funnet time til meg når klinikken i Finland ville jeg skulle ha det!!!

Fantastisk flott gjeng som jobber der!!!

Skrevet

Så bra!

har egentlig være greit nok fornøyd med de på Riksen,men skal ikke så

mye til før man mener noe helt annet....

Virker som de på Ullevål er hyggelige hvertfall:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...