Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Vært en del svimmel og hodepine de 2 siste ukene. Legen målte blodtrykket til 90/60.. Fikk terminen på bursdagen til samboeren min. Thihi.. Men er litt bekymret for blod trykket. Har dere opplevd det og? Og jeg begynner i ny jobb til uka og der vet ingen at jeg er gravid... Hmm....
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Etter det jeg har skønt er ikke lavt blodtrykk så farlig, bare ubehagelig. Det er høyt blodtrykk som er farlig....
Silkemage Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Helt normalt at blodtrykket er så lavt i begynnelsen av graviditeten. Jeg har blodtrykk på 100/60. Nå har det steget litt den siste uka. Det pleier visst det når man nærmer seg 12-13 uke.
guttimai:) Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg hardde BT på 90/50 i uke 8. Kan ha lavere enn dette til vanlig. Er mere ubehagelig enn farlig. høyt BT er farligere.
Mops7 Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 jepp, jeg også har slikt lavt blodtrykk, og har hatt det med alle barna mine. Går fin-fint:) lett for å svimle, men man lærer seg jo etterhvert teknikkene me å reise seg sakte, og holde hodet lavt;) Jeg fikk forresten termin på min samboers bursdag også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå