Gå til innhold

Noen som bor i Hå her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, det blir nok lettere for deg der det er nybegyggelser og gjerne flere tilflyttere. Og så er det nok alt etter hva man legger opp til selv. Men her jeg bor har jeg hørt at det ikke er sjanse å komme inn i varmen. Veldig innegrodd miljø, jeg har jo mange barn og da blir det jo en del ting man må stille opp på både her og der. De fleste vet at jeg er ny, men ingen som vil hilse, eller i det hele tatt vil ta kontakt. Eneste gangene jeg har komt i snakk med noen er når jeg går tur med bikkja om kvelden, for da må du ofte stoppe når du møtter en annen med hund. Men, da går det i avhør og nyskjerrighet på hvem jeg er og hva jeg holder på med. men, det som er utroligt er at de vet alt om meg alikevel, tror de.:) Men, men, jeg er lykkelig gravid, nettopp fått meg ny jobb, har to jobber og det har samboeren min og. Har gått noen år hjemme og da, men det ble så trist i lengden for alle jobber, fikk påfyll med det sosiale når jeg begynnte å jobbe, og nye venner. men jeg gruer meg litt til å gå hjemme i en ny omgang, da ingen kommer på en morgenkaffe, slik det var når jentene mine var små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...