togutter-08og10 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg skal sette inn egg for første gang i morgen. Jeg lurer på hva dere gjør (uten å bite negler av spenning da) Kan man gå på sats, eller er det sofakroken som er best. Jeg er i full jobb med barn hele dagen så det er jo i seg selv aktivitet. Er det bedre å gå turer enn å dra på lett trening på sats?
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fikk beskjed om at jeg kunne leve som normal. Det jeg måtte unngå de første 5 dagene var jogging og aerobic. Jeg ville heller gått små turer enn og dratt på SATS. Kos deg ellers i sofakroken med et godt TV-program, en god bok eller ellers noe du liker:o)))
♣ Christiane ♣ Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Hei Er treningsnarkoman og elsker å gå på sats. Spinning,aerobic, høypuls etc. Iom at jeg har fryseforsøk denne gangen så spurte jeg om det var ok å trene, fordi formen er helt fin denne gangen. Fikk streng beskjed om å ligge unna all trening som ga et kick, dvs adrenalin + høy puls. Nyere forskning viste visstnok at det var ugunstig for prøverørspasienter med hard trening, ved vanlig graviditet var det visst ok. Så nå tvinner jeg tommeltotter på tiende dagen, men fikk lov å gå tur og gjøre alt annet som vanlig, bare unngå trening og minst like viktig psykisk stress på jobb. Forøvrig tror jeg alle klinikkene har litt forskjellig praksis på dette, men tør ikke ta noen sjanser.
togutter-08og10 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 Det var nok det jeg tenkte at sats kanskje ikke er stedet i rugeperioden. Får gå noen turer i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå