Gå til innhold

Klargjøring .. ?


Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Når begynner dere å vaske opp babyklærne, sette opp senga, reie på senga, pakke sykehusbaggen og sånne ting ?

Kjenner jeg begynner å bli utålmodig, men det KAN jo enda gå galt, men fødselen KAN jo også være ganske rett om hjørnet .

Er 29 uker .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sant...enig med deg! Kjenner det kribler etter å gjøre alt klart jeg...Sykehusbagen og!

Og det er jo litt sykt egentlig...ettersom det er en god stund igjen!!!

Men desember tror jeg vil fly unna!!!

Klærne tør jeg ikke vaske ennå...Har ikke tatt av lappene på de heller!

Er så utrolig usikker selv...

Men kommer nok ikke gjøre det klart før senere...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men så er det jo at når det er gjort blir nok tida å gå ekstra sakte ..

Å hver dag se babytingene stå klart :P

 

Jeg har også bare latt alt ligge i posene med lappene på å lagt de i komoden.

Håper virkelig desember blir å fly :P

Man vet jo aldri, er jo mange som føder i uke 36 - 38, men tenk hvor lang tiden vil føles om man går på overtid med alt ryddet og klart ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg kommer til å ha det klart til jul. Da har jeg en måned igjen til termin. Et lite tips: ikke vaske alt av nye klær før babyen er født. Du får sikkert mye i gave, og har du vasket det, så kan du ikke bytte det... Vaske kun noen sett og det du er helt sikker på at du beholder.

 

Lykke til med redebygging, jenter! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke jeg har så mye som kan byttes, for det meste er kjøpt av venniner som har vært på ferie i sommer og ikke har klart å dy seg .

Og har ikke noen av de butikkene her oppe :P

Og hun som skal være gudmor har bestilt fra hm og ellos, så tviler på at det kan byttes etter 3 - 4 måneder .

Tar nok bare vare på det til nestemann , om jeg ikke får brukt det på første .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått kjøpt så mye enda en gang. Så jeg kribler etter å få gjort det også, men dagene går så fort og jeg er så sliten for tiden. får håpe at vi får gjort litt i helgen:) Gleder meg til å sette i gang med alt sammen.

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Her er klargjøringa i full gang! Har vasket og lagt alle klærne i skuffer - klare til bruk. Har også satt fram vogga, og skal straks montere senga. På butikken her om dagen klarte jeg ikke å dy meg, og endte opp med å kjøpe inn noen smokker, kluter, babyshampo, sinksalve og våtservietter....gleder meg så fælt!! Er også i 29. uke.

Som du sier; fødselen KAN jo være rett rundt hjørnet. Selv om jeg håper han holder seg i ro en stund til...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kribler i fingrene her også .

Alt står i garasjen så er bare en dag så er alt oppe .

Har akkurat bestilt laken til vugge, vogn og sprinkelseng, og var på lørdag å kjøpte sengklær :P

Tenkte jeg skulle vente til samboeren har hatt bursdag den 9.desember, så det slipper å stå framme til besøket kommer .

Kanskje omså bruke romjula på det, så vi får kose oss med å gjøre det sammen, uten stress :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt inn veldig mye. Vi har tenkt at det er jo mye penger som brukes på barneutstyr. Så vi passer på å kjøpe inn litt hver måned så vi ikke får alt på en gang (og attpåtil rundt jul). Jeg har ikke vasket klær og sånt enda, men tar det så snart jeg har fått meg en kommode å putte tingene i. Jeg har ikke tenkt på at man bør vente med å ta av merkelappene. Dersom ting skulle gå galt og man ikke får brukt klærne... så tviler jeg på at jeg får byttet uansett. Sengen er også skrudd sammen og på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...