Gå til innhold

Første Legetime..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter!

Endelig testet jeg positivt, på 2 tester :) Har regnet meg frem til at den lille kommer 29.juni. SPENNENDES!!

Jeg er førstegangsfødende, og synes det er helt utrolig flott at det går ann å både diskutere å få råd her inne :)

Så jeg lurer på når er det vanlig å bestille legetime for første gang? Jeg er 5uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg ringte med fastlegen i dag i forb. med spørsmål om hostesaft. Er 6 uker på vei, og spurte når jeg skulle komme på første kontroll. Mellom uke 8 og 12 var svaret. Så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.

Skrevet

Hei :)

Jeg er også gravid for første gang!! JIPPI!!!! :)

Da jeg ringte til legen, fikk jeg time siste dag i uke 8. Jeg er nå 7 uker på vei.

Skrevet

jeg skal inn i uke sju.. men det er fordi jeg har slitt med blodprosenten og trenger ekstra oppfølging;)

Skrevet

Takk for fine svar :)

Jeg ringer til legen i morgen da..

Vi fortalte det til familie i dag. Det var helt herlig å få det ut!! Kunne ikke ha håpet på bedre respons enn den vi fikk!

Ha en kjempe fin kveld alle kommende mødre, og kos dere masse :D <3

Skrevet

Åh, jeg er misunnelig på deg lykkeli som fikk time så tidlig! Jeg er også gravid for første gang, fikk ikke time før uti uke 12! Og tiden går sååå sakte!! Er i uke 9 nå.. :)

Skrevet

Hei,

første gangs gravid her å ;)

Var hos legen på mandag, da var jeg 7+5.

Men var litt skuffet da jeg ikke fikk noe særlig info liksom.. men ho tok bl pr og fyldte ut helseskjema for gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...