Gå til innhold

Hjelp!! Ang. Crinone (obs: ekle detaljer)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere får unnskylde detaljene, men here it goes..

 

Tar Crionone vag. gel på 4 uka nå. Mye kommer jo ut igjen i form av hvite "gummiaktige" klumper og de første ukene var alt helt hvitt. Så ble klumpene svakt rosafarget/beige og i de siste dagene har det blitt mørkere og mørkere. I dag kom masse klumper ut i do og det var helt mørke gråbrunt!!! Hjelp, blir skikkelig skjelven nå!!! Har ikke noe farget utflod, men mye tynn utflod som jeg håper er pga. Crinone og ikke fostervann (føles nemlig som sistnevnte). Please, erfaringer?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal ikke være noe farlig, så lenge du ikke blør. Mye av det du brukte i starten har jo ligget der og blitt farget en stund før den kommer ut igjen. MEn er du fremdeles bekymret så ring legen eller føden og forklar det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg tar også crinone.

Det er helt vanlig at det kommer ut gode rester også med farge, ta det helt med ro:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som du beskriver det har min erfaring med crinone og vært Både med fargeforandringer og tynn, vanndig utflod). Hørt at andre og har det slik. Jeg har vært til ultralyd i uke 9 og alt var bra. trodde ikke det var noe fostervann som lakk (har og vært redd for det) Mye og bekymre seg for. Jeg blør visst lett, så crinonen har kommet ut helt svar hos mer. Skikkelig ekkelt. Tror den irriterer slimhinnene en god del.

Lykke til det går nok bra. Skal du få ultralyd snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå takknemlig for svar, kjære dere! Tusen takk :)

Ble mye roligere nå. Skal på UL om en uke og ber til Gud om at jeg får se et bankende hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...