Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hei jeg lurer på om det er noen som har tatt 2 keisersnitt og født vaginalt 3 gang? Eventuelt hvordan gikk det? Eller om du kjenner noen som har gått gjennom dette?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 hei, jeg har hatt to keisersnitt, og skal ha nummer tre i februar. Jeg fikk besjed da jeg var på ultralyd att det var uaktuelt og føde vaginalt når jeg hadde hatt to keisersnitt, så det å føde vaginalt var ingen tema. Har ikke hørt om noen som har født etter 2 keisersnitt.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 På "mine" to sykehus er det heller ikke aktuelt med vaginal fødsel etter to ks, men jeg har hørt at noen prøver dette. I utlandet er det visstnok mer vanlig enn her hjemme (utlandet er relativt da, husker ikke hvilke land som ble nevnt der jeg leste det). Da jeg hadde mitt andre ks i vår sa de klart og tydelig at det blir IKKE aktuelt med en vaginal fødsel på meg, livmora mi vil ikke tåle rier.. =)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har tatt tre ksnitt og de sa til meg at jeg kunne prøve å føde hvis jeg absolutt ville, men da under streng overvåkning, og at det egentlig var for de som absolutt lengtet etter en "normal" fødselsopplevelse. Tror jeg ville gått for ksnitt for ikke å riske revnet livmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå