pandabjørn Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 fikk telefon fra sykehuset i dag om datoen jeg får ks......og det blir 21. nov hurra det er 11 dager før termin det og dette blir også et onsdagsbarn siden Sander også er født på en onsdag ) så nå er det bare 27 dager igjen til Linnea ser dagens lys )
Fugl Phøniks Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Gratulerer med dato! Litt rart å lese at det kommer en Linnea to dager etter vår... :-) Ja vi får en datter som vi har valgt å kalle opp etter oldemor. Bestemte det for mange år siden. Skjønt nå som det er en Linnea med i Idol, blir det nok mange søsken til barna våre :-) Lykke lykke til!
Fugl Phøniks Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 søsken= altså navnsøsken. Det eneste jeg håper på er at dette navnet ikke eksploderer sånn at det blir mange Linneaer i klassen. Thea og marte og emilie har jo tatt helt av i så måte...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Gratulerer! Vi skal visst ha ks samme dag, hehe.. Småen her skal tas 10 dager før termin. Lykke til da!!
pandabjørn Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Prins06 og keiserinne på vei nææ så morro at du får din linnea 2 dager før jeg får min ) vi får heie på Linnea fra idol å håpe hun vinner da, men tror nok det blir en av gutta faktisk.. har hørt at linnea er blitt mere vanlig etterhvert, men jeg kjenner ingen som heter det foreløpig.. hvor i landet bor du?? lykke til med deg også
pandabjørn Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2007 så gøy at du også skal ha ks samme dag som meg da anonym du venter gutt kanskje?? siden du sier småen...... lykke til med deg også
gingerangel Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Gratulerer med dato, og at enda en Linnea ser dagens lys! (Håper Linnea-klubben ikke vokser seg altfor stor!) Min Linnea har blitt fire år allerede så jeg ser at det har bliit noen flere med navnet etterhvert!!!
pandabjørn Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2007 gingerangel så gøy at du også har ei datter som heter Linnea da......men jeg ser at navnet ikke er blandt de 10 på topp ennå, tror jeg da hehe... Gutten min Sander var blandt de 10 på topp når han ble født i fjor
Fugl Phøniks Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Hei hei igjen. Vi bor på Konnerud litt utenfor Drammen. Jeg ser på din profil at du kommer fra Tønsberg? Studerte der i noen år. ( Eik) Stortrivdes, men havnet altså her etter studiene :-) Barna våre har farfar i Tønsberg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå