Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Lager like godt en ny tråd:o)) Du må forresten fikse deg en profil, så jeg kan sende deg PM!!! I mangel av det, legger jeg ut svaret mitt på innlegget ditt til meg her i stedet:o)) Heisan Lina:o))) Tusen takk:o)))) Så snill du er som heier på meg:o)))) Den kvalmen er der med jevne mellomrom, men er bedre nå enn jeg var i helga og på mandag. Kjenner fortsatt svært lite i magen. Puppene er blitt stoooore (og de var ikke små tidl, så nå er de mest i veien. Hahaha:o)) Har også fått mer og mer synlige blodårer på de..., og det skal jo visstnok være et godt tegn:o))) Kan bli sprø av all denne symptomjakten, ja.... Vi må vel bare smøre oss med tålmodighet...De fleste symptomene vi finner vil vel enten være der pga. hormonene som vi tar eller så er det vel psyken vår som spiller oss et aldri så lite puss...Ble litt glad, da, over og lese et innlegg på 1.tri om at man trenger ikke og ha et eneste symptom om man er gravid...Var ei som ikke hadde noen i det hele tatt. Ikke mensmurringer engang, som jeg trodde ALLE hadde.. Jeg må vel tilstå at jeg testet på natt-morgenen i dag. Jeg sprakk rett og slett, men på rugedag 10, så var dessverre testen negativ...Jeg håper allikevel, jeg:o)) Sambo er bombesikker på at på rugedag 14, så vil vi få se et fint lite kryss.... Jeg fikk forresten aldri så lite panikk i går...Var på apoteket og skulle hente ut mer Crinone....Der hadde de ikke, og GROSSISTEN var FRI, og ville kanskje få mer i uke 47!!! Heldigvis ordnet det seg i dag...Sykehusapoteket har dette som lagervare, så da ordnet det seg:o))) Lykke lykke til videre, Lina!!! Jeg følger deg med argusøyne, og krysser alt jeg har for at du lykkes!!! Stor klem fra meg
Lina08 Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hei! Nei nei nei, sprakk du????!!!! hehe, det kommer sikkert jeg til å gjøre også, kjenner da meg sjøl såpass:-) Men jeg regner med at du er inneforstått med at det er for tidlig å teste på dag 10, sånn at manglende kryss ikke kjørte deg ned i kjeller'n??!! Bra det ordnet seg med crinonen! Jeg har kjøpt alt av medisiner på sykehuset, her ute på bygda har de ikke det helt store utvalget, og bestilling tar jo gjerne noen dager... Men du, nå skal jeg få lagd meg en profil:-) Ha en fortsatt fin dag da!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå