Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Eller setter de inn bare et uansett hvor mye man "griner" ?? Hehe
Lessen Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 det lurer jeg på også!!! hehe jeg vil jeg vil jeg vil ha 2!!!!
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Hadde jo ikke vært så dumt da Når man først skal gjennom alt det der styret...
Lessen Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 også tenker jeg som så, hvis det skulle bli tvillinger, og man senere skal prøve et nytt forsøk, så er det kanskje lettere å innfinne seg med at man ikke får fler hvis man har to fra før...
Tellefanten Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Les innlegget mitt under tråden: trenger gode råd
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har jo prøvd i 15 mnd nå. Vært gjennom alt av utredning, men ingenting galt å finne som skulle tilsi at vi ikke kan få barn, men likevel har jeg aldri vært gravid. Mange blir jo gravid, men mister... men ikke jeg nei. Så er rimlig lei av alt fortiden. Derfor hadde jeg godt kunne tenkt meg tvillinger jeg Selv om jeg VET det er mye jobb!
Lina08 Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Hei!! Hehe, jeg vet ikke om det hjelper å grine altså:-) På RH sa de at de er meget restriktive med å sette inn mer enn ett egg.. De kunne gjøre det i tilfeller der kvinnen er over 36 år, eller om man hadde vært igjennom maaange forsøk...det var i hvert fall beskjeden vi fikk...Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, eller om dere har hatt mange forsøk, men det skader jo ikke å spørre, og klarer du å presse ut en tåre eller to i tillegg, så kan det jo hende de gir etter:-) Lykke til i alle fall!!
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Nå ja... ikke vært gjennom noen forsøk ennå og er "bare" 31 år. Men er en god skuepsiller, så skla nok klare å klemme ut et par tårer Hehe... Nei da...det er ingenting å spøke med. Får se når den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå