Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har fått satt inn 2 egg på første forsøk i porsgrunn....??

Av dere under 30..

jeg er 25 og vil gjerne ha inn 2 på første forsøk nemlig...

Fortsetter under...

Skrevet

Hei!

Jeg kan ikke svare deg, men jeg er 24 har samme ønske! Har du fått noen time? Jeg har fått time 13. nov, og det er min 19. dag siden mensen og jeg håper jeg kan begynne da dagen etter med nesespray:)

Håper vi kan begge få satt inn to på første forsøk og under 30 :)

Skrevet

hei... jeg går på spray nå, begynner på sprøyta til onsdag, UL 9 nov.så da blir det innsetting 14. nov hvis alt er bar!!!!

xxx for oss begge..

bare det blir mange fine egg....

Skrevet

Hvis eggene ikke har optimal kvalitet kan det være at du får satt tilbake 2, men er eggene så gode at de kan fryses også så får du nok bare et.

Skrevet

Jeg fikk satt inn to perfekte egg ved de to første forsøkene mine i Porsgrunn. Jeg er "bare" 28 år, men tingen var at ved første forsøk ble først 2 av 17 egg befruktet ved IVF. Ble utrolig lei meg da jeg hørte dette, men fikk også beskjed om at fordelen var at vi fikk satt inn begge to hvis vi ønsket dette. Dagen etter fikk vi beskjed om at et egg til plutselig var blitt befruktet og vi fikk spørsmål om vi ville fryse ned to og sette inn bare ett. Siden vi hadde vendt oss til tanken på to sa vi at vi ønsket to og slik ble det. Andre gangen sa vi at vi ønsket to, for det hadde vi fått sist, selv om det denne gangen også resulterte i ett på frys. Jeg har ikke blitt gravid enda, men ruger nå på ETT perfekt fryseegg og denne gangen skal det sitte;-)

Vet faktisk ikke hva som er best ett eller to egg, men lykke til med forsøket ihvertfall. Etter min erfaring tror jeg at de er mindre strenge i Porsgrunn enn andre steder med å sette inn to.

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til...

Ja da får jeg bare håpe at vi kan sette inn 2 også. Jeg heier virkelig på det.!!! nå er det sprøytestart til uka, så tiden går jo egentlig ganske så fort!!!

er veldig spent på om jeg får noen bra egg. er jo egetlig POC, så skulle tro det blir litt egg å hente ut...

Annonse

Skrevet

Jeg er 23 år, og høres til i Porsgrunn. Jeg fikk satt inn to fine egg på første ivf. Tok ut 12 egg, 7 ble befruktet dagen etter. På innsettingsdaen var det bare 5 befruktet igjen. Og jeg fikk da tilbud om 2 egg inn. 3 med ulik kvalitet ble fryst ned. Grunnen til at vi fikk to var fordi det var så få av de 12 egga som ble befrukta og bra.

Skrevet

godt å høre at det er andre unge mennesker som får satt inn to. Jeg har i utgangspunktet vært utsatt for å få tvillinger pga familiegener, og har med tiden fått mer og mer lyst på tvillinger... så håper vi får satt inn :)

Skrevet

hvordan ligger du an i prossessen nå da??

godt å høre at det er mulighet for å sette inn to....

Skrevet

Jeg skal inn på første konsultasjon 13. nov, hatt fått mensen og håper på å få begynne med nesespray dagen etter jeg har vært der.for da er jeg på dag 20.... også håper jeg at jeg får satt inn 2egg hvis jeg er så heldig å få ut og befrukta da... men heldigvis så har ikke vi et problem med befruktningsbiten mellom meg og samboeren... det var jo bare det at det ikke kom dit det skulle....

Deg?

Skrevet

sprayer nå... sprøyter til uka... UL 9/11 så da får vi bare se...

lykke til iallefall

Skrevet

lykke til til deg også! Koselig å høre hvordna det går med deg etterhvert da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...