Gå til innhold

Noen som vet om Riksen har "ringeliste"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er mulig å sette seg på liste og bli ringt til dersom det kommer avbestillinger? Eller går de bare å rekkefølge og kaller inn etterhvert...??

Fortsetter under...

Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke noe eller kjenner ikke til der, men jeg har kontaktet de i Porsgrunn, og de har ringeliste i allefall. Kan du ikke bare ringe inn og høre? det gjorde jeg her nede :)

Lykke til :)

Skrevet

Hei

Vi var på venteliste på Riksen sist høst. Skulle egentlig inn sent på vårparten, men kom inn i begynnelsen av Januar pga stor ledig kapasitet:)

Vi fikk kun ett brev i posten for oppmøte til informasjon. Noen av oss fikk da tilbud om oppstart med en gang. :)

Lykke til :)

Skrevet

Hei Turbotrollet! Hvor lang tid tok det fra dere hadde sendt inn søknaden til dere fikk svar fra Riksen? :-)

Skrevet

Fikk brev fra Riksen samme dag som jeg fikk brev fra gyn at hun hadde sent søknaden. Men det brevet fra Riksen var bare beskjed at de hadde mottatt søknaden. Så da håper jeg det ikke tar alt for lang tid å få nytt brev med time til samtale.

Men nå går jeg bare og gleder meg til jul etter alt det julepratet på skravle :) Så tiden fram mot jul kommer uansett til å gå fort.

Skal bo hos svigers i 4 uker nå pga oppussing av bad. Og vips er det 1.desember og jeg skal begynne ny jobb :) jeeeee

Skrevet

De sa til oss at det ikke var noen ventetid på Riksen i det hele tatt nå, så det burde gå forholdsvis fort.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...