Gå til innhold

Vondt her og vondt der


lille oscar + bebis

Anbefalte innlegg

hei! er litt bekymra for eg har vært så dårlig i det siste.. Vondt i hode, noe jeg ALDRI er uten en god grunn til det, vondt i magen, kvalm (selvfølgelig), vondt her og vondt der. Rett og slett redusert! Var hjemme fra jobben i dag, orket ikke å kjempe meg gjennom denne dagen heller:(

Men er dette normalt? Det er ikke influensa, det hadde jeg kjent. Er det farlig for barnet? Er det noe jeg ikke spiser nok av? Kan noen trøste meg og komme med en forklaring eller noe????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei;)

Forklaring: du er gravid!

Jeg har til sammen hatt 5 svangerskap ( 3 endt i abort, 1 levendefødt barn og nå gravid i 9.uke) og jeg har fått hodepine i begynnelsen med alle. Vært slapp, sur, grinete, trøtt og rett og slett ute av form.

Legen sa til meg at det er den lille som på en måte tar over kroppen din, og som kroppen din trenger tid til å venne seg til.

Så det du gjennomgår nå er helt normalt. Men jeg vil gøre deg oppmerksom på at dersom du føler at noe ikke er som det skal, skal du heller ta deg en tur til legen og få svar på det du lurer på, Det kan ofte hjelpe på og man blir roligere og klarer å slappe av, noe spiren i magen har behov for!

Håper dette ga deg noen svar.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for godt svar:) var spesielt betryggende å høre det med hodepinen, det visste jeg ikke var vanlig faktisk...! Jeg har vært trøtt i hele svangerskapet, og det er normalt, eneste jeg reagerer på nå er at jeg skal ha vondt overalt..føler meg litt småsyk... Er i uke 11

Skal til legen på mandag, får nevne det da..:)

Bare sleng dere på hvis det er andre som har det likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 11 her i dag... Har i flere uker verket i armer og bein... skikkelig influensafølelse... i tillegg til kvalme, tungpusta, hjertebank og skikkelig trøtt...og nå har jeg i to dager hatt skikkelig hodepine også, noe jeg sjelden har ellers...

sist jeg var gravid, kan jeg ikke huske noe om hverken hodepine og verking i kroppen...så det har vært en litt tung runde denne gangen. Bare det å gå opp ei trapp har jo vært såååå tungt!

satser på at vi går lettere tider i møte! Er heldigvis ikke så kvalm lenger ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...