Gå til innhold

er gressvik en fin plass å bo??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Det er det dummeste jeg har hørt. Du er vel ikke no spesielt trang synt heller du vel? Er ikke bra å bo på gressvik fordi det er så mye rockere der med svart hår og Metallica klær. Bedre med svart-metallere på gressvik en og bo på layslebay ihvertfall. Greit sikkert no fine plasser på lisleby å men det jo mye roligere på gressvik. Må si jeg er mere redd for folk som tenker som deg en folk med svart hår og rocke klær.

MAKAN!

Gressvik, Lisleby og Sellebakk er kjent for at det bor rusmisbrukere, psykiatriske pasienter på perm fra Veum og sosial klienter der..

Ville absolutt ikke flyttet dit om jeg var deg... Finnes så mange andre flotte steder i Fredrikstad.

Annonse

Å skrive at folk med svarte klær og en type musikk smak, blir litt teit og du må da være fryktelig uviten, men at det er mye rart er ikke å komme bort fra over alt.

Grunnen til at jeg ikke ville bod dder har mye med ungdomskolen å gjøre, samt jeg vanket der når jeg var yngre. men det er da mange fine plasser utover på oksviken og slevik osv.

23:27 12.11.2007

Gressvik, Lisleby og Sellebakk er kjent for at det bor rusmisbrukere, psykiatriske pasienter på perm fra Veum og sosial klienter der..

Ville absolutt ikke flyttet dit om jeg var deg... Finnes så mange andre flotte steder i Fredrikstad.

Anonym

Seriøst?? Har du egentlig vært på Gressvik før eller? Kan ikke snakke for de andre stedene, men har pokker i meg bodd her i 24år og det er SJELDEN eller aldri jeg har sett eller merka noe til rusmisbrukere eller noe annet tull, greit nok er det vel en del bråk midt i sentrum pga Odins og Benito (heter det ennå el?) hehe....

Og sosial klienter....gjør de noen fortred da? herregud....

• 3 uker senere...

Jeg er også fra Gressvik, og har bodd her i mange år ( 14 år) er 25 år.. gått på barne og ungdomskole her..

Jeg ville aldri kjøpt hus her... skal aldri bo på gressvik igjen!

Lisleby har kommet seg... er et sted som heter Roselia.. kjempe populært og godt tilrettelagt for barn! ;)

Sellebakk ville jeg aldri bodd på... det kalles ikke sellebakkistan for ingen ting..

Jeg vil anbefale Trosvik jeg. Trosvik barneskole går for å være en av de beste her i byen, og det er et fint og sentralt sted å bo.

Kids med svarte klær, rusmisbrukere, utlendinger o.s.v finner du alle plasser i den flotte byen vår.. Noen steder i byen vår har kanskje fått et stempel, men herregud.. Jeg er oppvokst i "sentrum".. Har gått på Trosvik skole og seiersten ungdommskole..

Nå bor jeg rett ved Sellebakk, og sønn min har ikke fler utenlandske i klassen enn typiske sossebarn fra Kjølbergskauen.. Før var det mange gamle og slitte hus rundt om sellebakk, men en god del er faktisk solgt og restaurert og har blitt riktig så fine.

Tror Lisleby er på samme måte.. Nye nybygg o.l liknede der også, mens andre steder er det fortsatt gammelt og slitt..

Angående Gressvik; har aldri bodd der, men min mening er at beliggenheten til selve huset iforhold til trafikk, lekemuligheter o.l. er viktigere enn i hvilken bydel huset ligger..

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...