yasumi Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Takk for i går, hyggelig som vanlig! Regner ikke med jeg kommer på neste treff, 1 uke til termin i dag :-)
gingerangel Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Håper der hadde det hyggelig! Og så spennende med én uke til termin da Yasumi
Eliza N Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Ja tenk det. Kan skje når som helst nå=) Ønsker masse lykke til!!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Takk for sist! Jeg er spent på om jeg blir med på neste treff, i dag er det akkurat 3 uker til termin og fødselspermisjonen har startet. Rart å ikke gå på jobb. Men i og for seg har jeg nok å gjøre i dag, helvask av leiligheten og noen andre ting som skal gjøres, svigers kommer en tur i morgen. I og for seg var det uansett på tide med en liten hybelkanin utrydning. Formen er stadig god, men det skal blir godt å ha mulighet til å ta en liten lur på dagtid siden søvnen er sånn passe.
Fryda Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Det var bok et hyggelig treff ja. Lykke, LYKKE til, til dere struttemages som hopper over ett (eller to?) treff. Gleder meg til å møte guttene deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå