Gå til innhold

1. ultralyd i dag! Utrolig spent!


MillyMollyMandy

Anbefalte innlegg

Hurra! skal på min første ultralyd i dag. Er 11+4, men regner med å bli satt inntil 4-5 uker tilbake pga uregelmessig mens... Håper bare alt er i orden og at jeg ikke har hatt en MA jeg ikke vet om! Gleder meg gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå masse lykke til, husk at du må løøøpe inn her og oppdatere oss når du er hjemme igjen;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk!!! Ja, jeg lover å oppdatere dere når jeg kommer hjem... Forhåpentligvis med gode nyheter! Lykke til til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til

:)

 

Var på min første ultralyd i dag og ble satt tilbake 5 uker, noe som var litt av et sjokk!

Håper du kommer med en tilbakemelding om hva legen så og sa om du også blir satt tilbake.

Så han hjertet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende =)

Deter så utrolig deilig å se hjerte banke =)

 

Håper alt er kjempefint med spiren din, og at du ikke blir satt for mye tilbake...

 

Ha en fin dag=)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og skal på UL i dag. Er i følge meg selv 10+3 nå, men får sjå hva det blir etterpå;) Håper bare alt er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake fra ultralyden! Ble satt tilbake 3 uker, til 8 uker! Men det gjør ingen verdens ting for alt var i sin skjønnenste orden. Spiren var 1,3 cm lang og hjertet banket som bare det. Og plommesekken var fin og på "riktig sted" hva nå det vil si ;D

Er kjempelykkelig. Termin i beg. av juni ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har også vart på UL idag=) Blev satt tilbake i tiden jag og..Er i 6+4 uker (trudde jag var i 8 uke)..Det første jag såg var det lille hjertet som slo..Det trudde jag ikke jag skulle få se idag..Kjempe gøj!! Allt såg bra ut,og jag ska tilbake om 4 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...