MillyMollyMandy Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hurra! skal på min første ultralyd i dag. Er 11+4, men regner med å bli satt inntil 4-5 uker tilbake pga uregelmessig mens... Håper bare alt er i orden og at jeg ikke har hatt en MA jeg ikke vet om! Gleder meg gleder meg
ludda Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 lykke til i dag.Håper alt er i orden.Klem.
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 ååå masse lykke til, husk at du må løøøpe inn her og oppdatere oss når du er hjemme igjen;O)
MillyMollyMandy Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 Takk og takk!!! Ja, jeg lover å oppdatere dere når jeg kommer hjem... Forhåpentligvis med gode nyheter! Lykke til til dere også!
Marianne83 Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Lykke til Var på min første ultralyd i dag og ble satt tilbake 5 uker, noe som var litt av et sjokk! Håper du kommer med en tilbakemelding om hva legen så og sa om du også blir satt tilbake. Så han hjertet?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Så spennende =) Deter så utrolig deilig å se hjerte banke =) Håper alt er kjempefint med spiren din, og at du ikke blir satt for mye tilbake... Ha en fin dag=) Klem
opsi fødeklar Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg og skal på UL i dag. Er i følge meg selv 10+3 nå, men får sjå hva det blir etterpå Håper bare alt er i orden.
MillyMollyMandy Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2007 Nå er jeg tilbake fra ultralyden! Ble satt tilbake 3 uker, til 8 uker! Men det gjør ingen verdens ting for alt var i sin skjønnenste orden. Spiren var 1,3 cm lang og hjertet banket som bare det. Og plommesekken var fin og på "riktig sted" hva nå det vil si ;D Er kjempelykkelig. Termin i beg. av juni ;D
sofia 27 Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Jag har også vart på UL idag=) Blev satt tilbake i tiden jag og..Er i 6+4 uker (trudde jag var i 8 uke)..Det første jag såg var det lille hjertet som slo..Det trudde jag ikke jag skulle få se idag..Kjempe gøj!! Allt såg bra ut,og jag ska tilbake om 4 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå