Bea har snart 4 barn? Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Har ca 3uker igjen til forventet fødetidspunkt(JM og eg har samme oppfatning), Tenker det er kjempe langt fram i tid....... og har det helt fint med det slik somregel.... men så tenker eg mye på at vatne kan gå når som helst, tenk om det går på legekontoret, i barnehagen, når eg er oppom jobb, i senga? Eller riene kommer kastet over meg på dei teiteste plasser,..... når dei kommer her så er det intenst med EN gang!..... dette kan eg gå å tenke på når eg er noen plass. Sammtidig som eg ikkje tror det skjer før om flere uker....
Tussa og Sofie Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hehe, ja man begynner jo å tenke alle mulige scenarioer mot slutten. Antar det er helt normalt, spesielt siden du har erfaring med at dette kommer kastet på deg. Jeg aner jo ikke hva som venter, så jeg tenker det samme av og til, men stort sett tenker jeg at det antakeligvis skjer hjemme ila kveld/natt/morgen!
Djbaby Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg også har sånne tanker :/ Nå er d bare 4 dager (!) t jeg har termin da, er førstegangsfødende, men hvis jeg tenker på & sammenligner m fødslene t moren min (jm sa slikt ofte kunne gå i arv..?), og fra hun begynte å få vondt t både broren min og jeg var ute tok d ca 1 1/2 time bare! Så kan tydeligvis gå fort unna hehe! Så derfor er jeg også egentlig litt småstressa hver gang jeg er et stykke hjemmefra, og sånne tanker har jeg hatt et par uker allerede jeg.. Og HVERTFALL hvis jeg sitter på bussen! hehe
Bea har snart 4 barn? Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 første gangen min gjekk vannet mitt på dagen.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå