Gå til innhold

Ned 1,9 kilo siden søndag


Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er råflink, Doppler!

 

Skulle ønske jeg hadde viljestyrken din nå, surret meg inn i en bitteliten høstdepresjon med tilhørende trøstespising. Blæææh. Skal heldigvis snart til legen igjen, hun pleier å få meg på rett spor igjen. Super lege som har gitt meg akkurat den støtten jeg trenger for å klare å gå på dette uten å bruke medikamenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis*

 

Nå kan jeg jo legge til at jeg ikke har slanket meg seriøst siden i sommer, og i høst ble det bare ball med alt. Men nå har jeg tatt meg på tak igjen, så dette er de kiloene man går ned i starten når man tømmer diverse lager i kroppen. Men nå skal jeg ned de siste 5 kiloene. Veldig motivert igjen. Men 1,9 kilo på under en uke er jo rått uansett da. Og motiverende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE,Doppler!!!:))))

får jeg lov å spørre deg om hva er det du gjør for å gå ned i vekt???er så lei de der "bare" 6 kg som ikke vil vekk!!gud,dem irritere......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? Man blir jo kjempemotivert når man går ned så mye. Det gir deg et kick.

Jeg var på vekta for første gang på nesten en måned på fredag, og hadde faktisk ikke gått opp noe igjen! Kjempeglad for det. Det gav meg motivasjon til å komme meg ut av det mønsteret jeg har nå og inn i et sunnere ett.

Jeg SKAL ned 10 kilo før februar. Og jeg SKAL ned de resterende 10-15 kiloene før sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...